Origineel geplaatst door bambamstudio
Reageren kan beter via mail, want iemand reageerd in een topic en je krijgt een mailtje...kun je beter direct een mailtje sturen vind ik.
als we nou toch weer met argumenten komen....
niks, beter meteen mailtje, we wisselen hier informatie uit. ik heb ook af en toe wat te koop aangeboden en was nooit bang voor reacties op de prijs. en als die komen, kan je ze óf weerleggen, óf je kan maar beter niks zeggen, als je inderdaad te veel vraagt.
dit is (los van alle andere nuttige info die in zo'n thread werd uitgewisseld - want het ging lang niet alleen om prijsdiscussies) zinvolle informatie voor aspirant-kopers. en het argument om dan maar een andere thread op te starten, slaat ook nergens op. hier een vraag, daar een antwoord...
de laatste tijd zie ik erg veel ads vanuit belgië, mensen die 2, 3 posts hebben geplaatst, waarvan er 2, 3 waren om iets te verkopen en dan voor prijzen die nergens op slaan. ik zou me lullig voelen als een mede-forumlid daar in stonk.
daar hoef je geen ruzie over te zoeken, of lullig over te doen, maar een beetje extra info, wat andere meningen op een rij, kan in zo'n thread geen kwaad. en mensen die over de schreef gaan hou je toch. en trouwens, als ik de vermoeidheid van de moderators begrijp, wordt er dan ook erg veel geklaagd bij de mods. die klagers zijn in mijn ogen dan toch ook zeikerds die bij mamma om hulp roepen. als jij je prijs redelijk vindt, reageer je toch gewoon in de thread met relevante info??
maar goed, een optie waar iedereen wel mee leek te kunnen leven, was de mogelijk reacties aan of uit te zetten (door de starter van de thread). dat was technisch onmogelijk, kan ik me voorstellen, maar kunnen we dan niet een extra categorie maken: 1 tekoopaangeboden zonder reacties, voor de stiekemerds die een ander een oor hopen aan te naaien (grapje hoor) en 1 tekoopaangeboden met reacties, voor de getapte jongens van het forum, met scherpe prijzen, of die wel tegen een stootje kunnen?!