Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
het Tracks subforum bijvoorbeeld heeft ook al meer dan 99.000 posts...

En dat met waarschijnlijk minder posts per topic!![]()
Het lijkt me bijzonder vervelend om continue mails te krijgen van verkoop threads waar je een abonnement op hebt waar niets zinnigs in staat en alleen maar discussie over de prijs.
En wat dacht je van het overzicht? Het overzicht raak je totaal kwijt doordat de threads omhoog getrap worden. Wat weer niet eerlijk is voor de andere verkopers die maar 1x per 3 dagen mogen schoppen.
Er is de rubriek prijswijzer en de mogelijkheid om met de zoekfunctie binnen de marktplaats te zoeken. Als iemand van geen van die mogelijkheden gebruik wil maken en ook niet over de prijs wil onderhandelen dan is dat zijn eigen keus. Net zoals dat elke verkoper zelf vrij is zijn prijs te bepalen en elke koper zelf kan bepalen of hij dat geld heeft, of dat hij het er niet voor over heeft.
En als je iets verkoopt dat zet je toch altijd iets hoger in dan de prijs die je er minimaal voor wilt hebben? Volgens mij doet iedereen dat.
Wat mij betreft werkt het prima zo, reacties zijn prive. Dat is een aanschaf immers ook. Vraagprijzen kunnen wat mij betreft prima in de rubriek prijswijzer besproken worden.
Waarom zouden wij dit topic sluiten? Dit is Feedback, en alles wat ik hier gelezen heb is opbouwende kritiek. Threads worden niet verwijderd omdat ze ons niet bevallen; er is echt wel meer voor nodig dan dat.FF offtopic, Het zou toch te gek voor woorden zijn als dit topic zomaar wordt gesloten zeg. Waar gaat het dan heen met dit forum....

idd, en zo zou het dus ook zijn als het niet meer middels een thread zou gaan.....als je gelijk alle info en foto's etc. plaatst en de prijzen niet meer wijzigt en niet meer aangeeft dat alles verkocht is, wel ja.
En dat met waarschijnlijk minder posts per topic!![]()
en wat wil je daarmee zeggen?
Synthforum statistieken schreef:Discussies: 106.197, Berichten: 1.065.371
ja, alleen is het nu nog steeds een verbale en geen technische regel... er zit nu niet een directe restrictie op om de vraagprijs te vermelden... het aanmaken van een Te Koop thread is immers gelijk aan elke andere thread...Ik vind de regel dat de vraagprijs erbij moet staan een van de betere SF regels.
Nou laten we stemmen om die MP maar gewoon dicht te knallen dan...
1. de meeste leden melden zich aan om iets te verkopen en daarna hoor je er nooit meer iets van
2. veel threads gaan over prijzen op MP of oorlog tussen verschillende partijene die denken dat ze gepasseerd worden.
3. worden de mensen verplicht om ook eens content te plaatsen ipv geneuzel over prijzen en om de 2 dagen een synth aan te bieden zzz (ga dan lekker naar ebay ofzo)
4. Ik ben uitverkocht en wel klaar met inkopen, voor mij heeft het geen toegevoegde waarde meer.
5. Dan kan deze thread ook dicht
6. opgeruimd staat netjes

. Er zijn wel andere gearsites, maar dat is meer internationaal, dat is wel jammer.