Kant en klaar systeem a la Fenix

wat is mask?

Ach, het lijkt me wel een gave module. Maar het is in essentie een Minimoog achtige voice, wel redelijk patchbaar - echter zonder extra modules gaat de modulaire belevenis een beetje aan je voorbij.
Daarbij zijn er nog wat technische 'dingetjes' geweest met de Micromac, o.a. een drift issue op de tweede/derde osc veroorzaakt door vergeten grounding - moet je self (laten) solderen... geen rocket science overigens.
Maar goed, de standalone Micromac D heeft dan weer nukken met de externe voeding, schijnt.

Ik vind de prijs voor deze 2e hands Micromac-R overigens niet helemaal realistisch, vergeleken met een aantal Muff's verkopen in het recente verleden. Daar zat echt een behoorlijk bedrag tussen (200+)

Ik ben op zoek naar een kant en klaar modulair systeem.
Maar ik heb dus eigenlijk geen zin om 1 voor 1 elke module custom uit te zoeken om zelf een systeem te maken.
Wil gewoon een systeem kopen, plug erin en en hop experimenteren...
Nu is de Fenix niet meer leverbaar maar ik zoek wel iets soortgelijks.
een Doepfer A100 basisysteem lijkt me wel leuk maar ik zoek juist iets "groters" dan dat.
Waar kan ik dat vinden zonder zelf iets samen te hoeven stellen?

OK, het is geen fenix, maar hij staat voor je klaar:

https://www.modulargrid.net/e/racks/view/117656

idd alweer?! toch apart ik ken hem al bijna 20 jaar en hij is nooit anders geweest en zeker niet hier op SF. blijkbaar hadden de oude mods iets minder moeite met zijn persoon?

iig hij heeft onlangs een MS20 mini gekocht heb ik nog gehoord... toch een begin.

ik zie nergens dat hij ,behalve met z'n eigen handtekening, gedeactiveerd is ,of anderszins geraakt door de "frisse" wind ?
hij heeft die handtekening toch zelf gemaakt al een tijdje terug?
misschien zit ie druk achter z'n nieuwe fenix2+3 system

wel geinig trouwens die gemodificeerde ms20's op dat korg systeem hierboven

Back