Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
of een macbeth m5?
het zit m dan toch meer in je handelwijze: iets duurs kopen, eens proberen - is het niks, dan maar weer weg.... dan in de waardevastheid van de goederen, hoewel sommige dingen natuurlijk meer hun waarde houden dan andere. hoe meer energie je erin stopt om leuke spullen te vinden tegen gunstige voorwaarden, hoe minder je je een buil valt achteraf.

Goeie pro tip Leo
-C-
dat dacht ik ook. er komt veel goeds aanwaaien in deze wereld, maar soms helpt het als je zelf ook wat doet.
Cwejman S1 mkII op MP;
Nog wel wat afdingen; vraagprijs lijkt me vrij hoog
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
is van een bekende. blijft een mooi ding, maar intussen niet meer zo spectaculair als bij de intro. er is zoveel leuks bijgekomen.is van een bekende. blijft een mooi ding, maar intussen niet meer zo spectaculair als bij de intro. er is zoveel leuks bijgekomen.
prijs technisch naar mijn idee wel interessanter dan de losse modules van cwejman. zal ongetwijfeld a-kwaliteit zijn, maar zulke prijzen voor een adsr of eq..... dan is de complete set toch aantrekkelijker. in het algemeen dan.
Anywere Semtex & Analog Solutuions spul vind ik kwalitatief gezien niet echt gelijkwaaardige alternatieven.
Begin dan gewoon met een MS-20 mini, of een nieuwe OB SEM + een euro-rackje
)Ik had t al per PM gestuurd, maar ik stel met plezier een systeem voor je samen met een functionaliteit die bij een fenix in de buurt komt. Dan wil ik het ook nog wel voor je bestellen, in elkaar zetten en je een cursusje geven.