Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie me de discussies al voor me in het bejaardentehuis over 30 jaar, voor sommigen wat langer...medebewoners over de tafel heen trekken als ze over de tr8 gaan beginnen lol

Goh, alwéér deze discussie?volgens mij hebben we die sinds februari al meerdere maken gehad met exact dezelfde argumenten voor en tegen...

Von Naphoven schreef:Zeer geachte lezer,
Tijdens de presentatie van de Roland TR-8 op Dancefair Utrecht heb ik met David Arlund gesproken, en hij vertelde mij dat er extra drumkits voor de TR-8 uitgebracht zouden worden als de 707, 606, CR-78 en mogelijk nog andere. Er zijn ook videoopnames waar hij vertelt dat de 707 er aan komt (deze zijn rond 20 maart online gekomen en ook besproken in de pers).
Sindsdien heb ik hier echter niets meer van vernomen. Aangezien ik de TR-8 mede heb aangeschaft op basis van deze informatie over extra kits, ben ik benieuwd of en wanneer ik deze kits kan verwachten en of deze gratis of betaald zullen zijn. Alvast bedankt voor uw terugkoppeling,
Met vriendelijke groet,
[knip]
Roland schreef:Dag [knip],
Ze zijn ermee bezig. Ik kan er geen datum op plakken want de release is al meerdere malen uitgesteld.
Ik vermoed dat de 707 dit jaar er nog gaat komen...
Met vriendelijke groeten,
[Knip]
Service Engineer

Gelijk alle 2e handsjes van de markt af als de nieuwe kits komen![]()