[chillout] Rineau - Nog geen titel...

Rino

Rineau
Een trackje van mij: Download

Ik denk dat ik wel nog wat aan de lead wil veranderen, want die loopt toch nog niet helemaal en hij moet wat langer worden, maar eerst eens even horen wat jullie ervan vinden.

Titel is inmiddels gekozen...

Laatst gewijzigd:
Weer zo'n goed nummer van Rineau. Jij hebt echt een eigen sound man! Toppie!

Het nummer is goed uitgemixed. Inderdaad lekker die "platenspeler sound".
Misschien nog leuk om te experimenteren met een soort van Saxofoon solo aan het einde van het nummer die behoorlijk aanwezig is. Dat geeft naar mijn idee nog net iets meer afwisseling.

Groet Erik

Zeer relaxte track! :okdan:

Lekker idd die noize, maakt het helemaal af.

Constructief commentaar.. nee.. als het de 'feel' heeft vind ik het ok ;)

Ik verplaats m naar mn mp3 folder.

/me zet zn 8) op en cruised in een cabrio door het land.. open dakje.. beetje grooven.. lekker trackje voor

Erg goede track ! Ik veronderstel dat het vooral Samples zijn? Niks op tegen hoor, zeker niet! Ben gewoon benieuwd.

:okdan:

Lekker chillout track! Goed gesampled naar mijn idee. Ik vind alleen die lead tegen het einde wat minder klinken.
Compositie is verder oke, maar ik vind het nummer niet echt speciaal ofzo.

Lekker Cafe Del Mar -gehalte! Chilly en zomers! Geen commentaar: gewoon lekker!
:dj:

Origineel geplaatst door Catalunya
Weer zo'n goed nummer van Rineau. Jij hebt echt een eigen sound man! Toppie!

In alle bescheidenheid, dit vind ik een zeer groot compliment. Dank u!

Origineel geplaatst door Flatron
Erg goede track ! Ik veronderstel dat het vooral Samples zijn? Niks op tegen hoor, zeker niet! Ben gewoon benieuwd.

:okdan:

Het trackje is gemaakt met de MDA ePiano, Retro AS-1, Arturia Moog Modular, A-Station en het overige wat je hoort zijn sampletjes. Dus de beats en de vocals en wat effectjes.

BUMP BUMP,

veel te weinig reacties op deze schitterende track. Ik vind echt heeeel erg goed, ik heb echt zelden zo'n goed nummer gehoord op het SF.

Origineel geplaatst door bobaphat
BUMP BUMP,

veel te weinig reacties op deze schitterende track. Ik vind echt heeeel erg goed, ik heb echt zelden zo'n goed nummer gehoord op het SF.

Dank u, dank u! :halleluja

Tja, wat die reacties betreft, volgende keer zet ik geen chillout meer neer in mijn post...

...nog iemand misschien? :D

echt super

superchill muziek. hou ik wel van.

zou niet gek staan op een lovelounge cd

als enige punt wil ik opmerken dat ik het clapje niet helemaal super vind. misschien een heeel klein beetje reverb.

voor de rest echt echt super

Back