wavejockey
Ouwe rot
ver 1.03 reageert ook op MIDI <continue> boodschappen - dus wanneer je de ZAQ MIDI clock extern zet, heb je die start/stop knop niet (meer) nodig ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wanneer je de ZAQ MIDI clock extern zet, heb je die start/stop knop niet (meer) nodig ?

heb je al op de forum gepost daar?
Hebben jullie alm wel eens dat geselecteerde waardes verlopen uit zichtzelf? Of is dat een functie? Ik zie soms mijn note lengte verlopen. De start stop knop spookte al sinds nieuw, die is overbrugd. (anders start en stop ie wanneer jij niet wil)
Dus is het een functie, of heb ik een erg slechte nieuwe bcr 2000 gekocht, dat verlopen van een functie zoals note lengte. Deed ie eerder niet...
Ja ik denk t, dat andere parameters ook verlopen. Bah beuhhh ringer...
Altijd gezworen dat in enkel a merken kocht na mijn vakantiewerk geld te hebben gestopt in een crappy jb system mixer, vorige eeuw. Stop in een keer geld in een nieuwe behringer en prijs. En niks aan te doen: eens firmware gewijzigd no way back voor garantie. Rotding
Ik heb mijn zijpanelen er af gesloopt en de voorkant vervangen met hout. Kleinere footprint en mooier. No way dat ik nog garantie krijg.
Ik dacht dat firmware terugzetten niet kon, daarom dacht ik: niets te verliezen.
Zal m ng eens testen en me indien fail beheersen m niet tot pulp te trappen. Mss zijn er online kopers voor onderdelen of encoders te vinden. Maar het is verschrikkelijke brol en de prijs is gek genoeg gestegen.