Ja dat heb ik al eens gedaan, ik weet niet of jullie m'n vorige trance-nummer nog herinneren (Dreaming your Life) ... dat is toen een hele lange thread geworden omdat de zang en de muziek niet op elkaar aansloten. Niet omdat zij vals zong, maar meer omdat de tonen van de zang niet in harmonie lagen met het nummer...
In ieder geval heb ik voor mezelf besloten om geen vocaltrack meer te gaan maken als ik zelf de melodie voor de zang moet schrijven. Dat was namelijk het probleem toen bij mij, ik heb de melodie en de tekst geschreven voor dat nummer toen en in laten zingen. Maar de betreffende zangeres kon een paar tonen niet aan en dat klonk uiteindelijk dus niet zo...uhm... "optimaal"

... En ik kon geen andere zangeres meer gaan zoeken want ik zat met een deadline (het was voor Tiesto Talentenjacht)
Komt erop neer dat ik pas een vocal track maak als de/een zangeres de tekst en melodie zelf heeft geschreven, dan weet je tenminste zeker dat ze het ook aankan. En is het resultaat ook stukken beter...
Dus in deze track doe ik dus echt geen vocal en daar bovenop lijkt het me juist een des te grotere uitdaging om non-vocalen nummers uitgebracht te kunnen krigjen bij een label... Dat zegt dan toch dat je producerkwaliteiten goed zijn ... Of zie ik dat verkeerd?
Dextron > Nee, hij vond het nummer verder prima, dus het was niet zo dat het niet durfde af te kraken ofzo, hij vond het erg professioneel klinken (ik ook trouwens

...

)
Maar hij maakt zelf nogal commercieel spul dus tja ... Dan doe ik toch liever m'n eigen stijl...