het idee, vraag, bug en opgelost icoontje..

MacGyverGear

midi-life crisis
Bij sommige draadjes staan weleens de volgende icoontjes
bug.png
tick.png
icon3.gif
help.png

Het valt natuurlijk niet alleen op maar het trekt extra de aandacht in bijvoorbeeld een verkoopdraadje..

Ben naast het constateren van deze icoontjes toch weleens benieuwd waarom ze bij sommige draadjes wel te zien zijn en andere niet.

attachment.php

Attachments

• Bug.jpg
    Bug.jpg
    41,6 KB · Bekeken: 142
Last edited by a moderator:
Bij het starten van een nieuwe discussie kan je, indien gewenst, een pictogram kiezen.

Attachments

• SF.PNG
    SF.PNG
    9,3 KB · Bekeken: 153
Klik op 'meer opties' bij het plaatsen van een (nieuw) bericht

Klik op 'meer opties' bij het plaatsen van een (nieuw) bericht

Als je een bericht plaatst kan je kiezen uit een 'uitgebreidere' editor. Je kiest hiervoor de knop 'meer opties' die je onder het tekstvak van het bericht terugvind.
Dan kan je zo'n pictogram kiezen.

Als het een bericht is in een bestaande draad dan wordt het pictogram bij het bericht geplaatst (zoals ik bij dit bericht heb gedaan)
Als het een nieuwe draad is dan wordt het pictogram bij de draad getoond in het overzicht van het subforum waarin de draad werd geplaatst.

Inderdaad, bij jou is die keuze niet beschikbaar.

Op de afbeelding zie je hoe het op mijn scherm wordt weergegeven. Geen idee waarom bij mij die optie wel wordt getoond. Ik ben alvast geen 'golden member' :D.

Attachments

• Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    37,4 KB · Bekeken: 163
gewoon onder je profiel even de type editor aanpassen.

Als je verwijst naar: Gebruikersinstellingen - Opties wijzigen - Diverse opties - Tekstverwerker berichten, moet ik je teleurstellen. Heb alle drie opties gekozen, uit- en ingelogd, maar in elk geval bij mij wijzigt er niets.

Ik hoef ze ook niet te zien hoor.

Hier ook geen succes bij het wijzigen van het optiegebeuren: Basale tekstverw. / Standaard tekstverw. / Uitgebreid WYSIWY don't get.. want ze staan er niet tussen.
Wel zie ik bij het plaatje van Hover dat er nog meer zijn :)

Feeling toch wel een beetje onderbedeeld.. of is dit soms weer zo'n tricky code dingetje als bij de heeren van de bruine naam?

Laatst gewijzigd:
SCHOKKEND

SCHOKKEND

Misschien alleen verkrijgbaar op recept?

:D

Ik heb die icoontjes wel inderdaad, alleen krijg ik ze niet boven aan de post zoals bij Zoidsity.. :?

:mega:

Maar ondertussen ben ik wel benieuwd hoe ik ook over die icoontjes kan beschikken?:) Heb je als goldmember trouwens ook minder last van Ads?? :D

Back