Axoloti - diy 'nord micro modular'

Hmmm, 60 euro per board, 2 outs per board .... met 5 kan je zo via synthese een TR 909 of 808 nadoen met individuele outs, dus voor 300 euro excl. shipping ben je goedkoper uit dan een TR-8 (ja, nog even wat knopjes regelen en een casing dan he, en programeren). En je kan dan nog alles aanpassen ook als je wilt, en zoveel drumkits bouwen als je wilt. Mocht je presets kunnen switchen per module via een externe knop dan ben je helemaal in zaken, switchen tussen samples en synthese.

Dat zou tof zijn, wachten is niet leuk.
Nouja, ik ben 2 weken onder de pannen op CCC, dus komt wel goed ;)

Ik had mijn probleem gemeld en Johannes is meteen aan de slag gegaan, SERVICE :halleluja
Ja leuk he, opensource communities :P

Ik verwacht nog een hoop uitbreidingen/verbeteringen naargelang het project vordert en men hun devices binnen krijgt :)

(ik hoop zelf nog echt op usb-hub support, zodat je meerdere midi-controllers tegelijk kunt aansluiten)

die van mij zit op de post als t goed is, kreeg een form via de mail voor mn adresgegevens.
kan niet wachten :)

Ben nog op vakantie, dus ik vul mijn adres later in. Ben wel heel benieuwd naar jullie ervaringen!

Krijg je vanzelf, denk ik. Martijn kreeg het bericht een paar dagen terug, en ik gisteren, ik denk dat Johannes gewoon de lijst af gaat. Weet ook niet wat het productie tempo is, hij zal er niet meteen 500 hebben (hardware misschien wel, maar hij moet ze ook flashen en testen).

zorg dat je de laatste drivers installeert.
de vorige versie heeft een bug die zorgt voor een hoop ellende
zie forum voor de fix info, en hulp als de driver gedeeltelijk installeert

zorg dat je de laatste drivers installeert.
de vorige versie heeft een bug die zorgt voor een hoop ellende
zie forum voor de fix info, en hulp als de driver gedeeltelijk installeert
Bedoel je niet firmware?

Volgens mij heb je hier namelijk geen driver voor nodig :engel:

(of althans niet op een 'normaal' OS, natuurlijk)

wel, de usb driver. (zit in de runtime)
firmware is wat er op de axoloti zelf staat.
zie hier en hier.

anyway, het programma 'zadig.exe' (staat in de runtime map) checked of het goed gesteld is met de drivers en je kan ook drivers updaten / aanpassen.

bij mij was daar iets mis , dat nu gefixed.

Neen, Chaos Communication Camp. En Johannes Taelman, de ontwikkelaar van de Axoloti.

Beetje bij de les blijven hoor.

Back