welke drumsynth voor hardcore

mooi, dan staan me monitors goed opgesteld :)

weet niet waar die kick vandaan komt, had me pc nog niet op me mixer aangesloten, dus had op goed geluk maar een kick uitgekozen :P

verder een geluidje uit de nova en een schreeuw beetje verneukt met flinke galm

najah 't arrangement is verder niet interessant, 't ging me er ff om dat de mix redelijk tot goed klinkt, bij me vorige opstelling dacht ik vaak dat 't goed zat maar dan bleek 't toch zwaar niet zo te zijn

Origineel geplaatst door Roel
en iemand reactie op mijn herrie? ;)
moet t helaas afluisteren met een brakke koptelefoon (notebook), klonk wel leuk, beetje standaard, maarja dat was mijn kick ook wel ;)

Nog ff een beat uit de Machinedrum in een loopje..... Terwijl ik de interne compressor open draai.
MD is aangesloten op een FX box met tube distortion en een mixer.
Binnekort maak ik ff een beter stukje, maar vond t wel geinig klinken

http://home.worldfora.com/~resonance/MD1.wav

Later komt er een klikje in waarscijnlijk is er iets zwaar overstuurd :D

Origineel geplaatst door Bass
IDD herrie...aaah, = ruis...
valt me op dat jij hier alleen langs komt om steeds weer ff wat af te kraken, kom je zelf ook nog 's wat posten om het ons 's te laten horen hoe 't echt moet of blijft 't bij af en toe afzeiken?

kick

kick

8)

hello ik heb nu een heel vette kick gemaakt met kontakt maar heb wel een serieus probleem alles staat nu zo hard dat het pure horror voor de oren is... :confused:

Ik wil deze kick graag houden en gebruiken maar als ik mijn koptelefoon gebruiken, hoor ik binnen de week niets meer en dat is nou ook de bedoeling niet

Mijn vraag is nou hoe kan ik deze kick opslaan met het zelfde effect maar dat ik er wel mee kan werken?

tis nou niet de bedoeling om doof te worden hé 8o)

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Nog ff een beat uit de Machinedrum in een loopje..... Terwijl ik de interne compressor open draai.
MD is aangesloten op een FX box met tube distortion en een mixer.
Binnekort maak ik ff een beter stukje, maar vond t wel geinig klinken

http://home.worldfora.com/~resonance/MD1.wav

Later komt er een klikje in waarscijnlijk is er iets zwaar overstuurd :D

link werkt niet meer

dit zijn echt geile geluiden!
metatron je mag van mij ook wel nog wat geile geluiden laten horen,
zal hier ook één deze wat herrie posten
:D

Back