Deviate
Ingeburgerd
Mag de synth ook door iemand anders dan jezelf in elkaar gezet zijn? :p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als er ook niet-zelfgemaakte instrumenten in het nummer gebruikt worden laat dat dan weten om misverstanden te voorkomen.Panning moet niet maar mag :-)
alles in het midden (dus mono) zijn de verschillende klanken soms wat lastiger van elkaar te onderscheiden en beetje links en rechts maakt dat wat makkelijker maar het is geen must!
Bij deze mijn volgende creatie.je kan ook eens experimenteren met een wat minder galmende mix (bijv om de SFcontest 2015 te winnen)
kikke nummer ook! alleen met synth gedaan?
Tof, kwam de VCO reggea vd week op SC tegen, daar direct oprecht geliked. De jaarlijkse SF competitie zal er wel weer aankomen, zal een leuke kanshebber zijn!

Ho! Niet zo hard van stapel lopen! De Synthforum Contest winnen?? Er staat inderdaad flink wat galm op, maar niet op alles. Op de 2 zangpartijen (behalve op het achtergrond koortje), op het reggae slagje en op de drum partij. Ik geloof verder nergens op, ook niet op de bas maar ik zal het nog even nakijken. Het mag inderdaad wel wat minder. Dank voor de tip, produceren/mixen heb ik geen kaas van gegeten.
Dank! Inderdaad alle geluiden door mijzelf in elkaar gesoldeerd. Behalve dan die galm, die komt uit Ableton.
Galm vande reggae afhalen om de SF contest te winnen? Mafkezen!

Zo man! had jij echt DE
King Sunny Spliff
op bezoek?
Zo te horen wel, zn stem herken ik uit duizenden.
hij zit toch ook vaak in London voor opnames?
En het refrein is door een vriend van me ingezongen, ook gewoon een nederlandse bleekscheet. Sorry voor deze flauwe grap.OK, genoeg slap geouwehoerd! King Sunny Spliff bestaat natuurlijk helemaal niet! Ik heb helemaal geen vrienden uit Jamaica. Ik heb dit gewoon zelf ingezongen met mijn beste jamaicaanse accent.En het refrein is door een vriend van me ingezongen, ook gewoon een nederlandse bleekscheet. Sorry voor deze flauwe grap.
)