Breakdancing mag weer [NIEUWE TRACK]

Klinkt cool, ik luisterde alleen naar die real stream, en het geluid daarvan was te slecht om iets over de mix te kunnen zeggen. Maar klinkt cool hoor, alleen vind ik het zelf niet echt super b-boy klinken. Het klinkt mij meer als fat boyu slim meets Dobre

Ligt het aan mij of ben ik de enige die er niet opkomt?

Net na je eerste post geprobeerd en nu weer, maar het resultaat is.. The page cannot be displayed

=( =( Bweeehhhh.....snap er niks van.....bij mij werkt het gewoon.....rare vitaminic (khep een Italiaanse auto (Alfa) en die doet al net zo raar ;) )

Misschien later nog eens proberen ? (o dat had je zelf al bedacht 8o) )

breakdance.gif

lekkere track :dj:

Hey Sander,

Thnx man ! Zo kan 't dus ook :) krijg je 'm gelijk @ 160 kbps .....beter dan die brakke realplayer :D

Die link moet je trouwens wel in 2 delen knippen-en plakken - omdat íe zo lang is past ie niet in de copy-buffer of zoiets :confused: ?

ik ken niks van dit genre, maar kvind m reuze tof.

Persoonlijk zou ik iets meer aan de kick werken om die meer kracht en dynamiek te laten krijgen.

doe zo voort!

:okdan:

ajaa en die andere track op uwe site is meer mijn smaak, that's really suPPa-FLy! D-O-P-E ! :dj:

Origineel geplaatst door bobaphat
Klinkt cool, ik luisterde alleen naar die real stream, en het geluid daarvan was te slecht om iets over de mix te kunnen zeggen. Maar klinkt cool hoor, alleen vind ik het zelf niet echt super b-boy klinken. Het klinkt mij meer als fat boyu slim meets Dobre

Thnx !! Tis idd niet echt b-boy, maar goed, ik vond het er wel iets weg van hebben....
:smeris: DOWNLOAD DIE MP3:smeris:
;)

mij lukt het niet om de page te tonen, de directe link werkt hier ook niet.

jammer maar helaas.

hoi Erik!
bedankt voor je pb'tje!
anders zou ik misschien wel weer een schitterende track kunnen mislopen hebben =(

maar sinds dit niet het geval was: dit is formidastisch!
het heeft idd iets weg van fat boy slim, maar ook zeker een paar 70-80 feels.
het is iets waar ik lekker kan blijven naar luisteren zo :D
voor je track kan ik verder weinig constructiefs zeggen.
ik vind al meteen dat er een cd zou moeten beschikbaar zijn vol met deze
track, je vorige track, en nog meer van dit soort oorstrelingen :)

dus ja, buiten lof spuien... ja, ik beaam mijn voorganger die zei dat misschien de BD of kick wat
steviger mag op de een of andere manier, maar das dan ook alles

doe zo verder!!!

:okdan:

-cloudy

Origineel geplaatst door Arv
Geinig! :okdan:

Waarmee heb je die vocoder dingen gedaan?

Eh......I love de rommelmarkt !!! :okdan: (die samples komen van een vieze oude plaat dus :D )

Trouwens, iemand vergeleek het nummer met de Jedi Knights.....vond ik wel mooi ! :eureka:

Een ieder dank voor het beluisteren / commentaar !

Groet,
Erik :biertje: :biertje: :biertje: :biertje:

PS. ik heb helaas nog geen EMS vocoder op de rommelmarkt gevonden ......:walker:

Origineel geplaatst door cloudman

ik vind al meteen dat er een cd zou moeten beschikbaar zijn vol met deze
track, je vorige track, en nog meer van dit soort oorstrelingen :)

Hoi Curt !

wel......we zijn in onderhandeling met Eighttrack / USA Import (label uit Antwerpen), ze willen iets op vinyl gaan uitbrengen....DJ Smos & Baby Bee zouden dan de remix voor op de b-side gaan doen....spannend !

Trouwens, de contacten hiervoor hebben we enkele weken geleden gelegd, niet ver van jouw woonplaats, namelijk tijdens Dancing Vibes te Duinbergen. We hebben toen een adres gevraagd aan Baby Bee (die daar draaide) om eens een demo op te sturen. It's a small world !

Anyway, I'll keep you posted, en wederom bedankt voor de lovende woorden !
(In de nieuwe track zullen we de BD wat duidelijker uitmixen :D ).

Groeten,
Erik :doei:

Back