Basslines!

Dan vindt ik de eerste (nieuw dingetje) meer Oizo dan de 2de...
Ennuh ''White Nigga'z'' dat zijn toch Wiggers :confused:

Nu nog een rappe rapper die zijn rhyme's durft los te laten op mijn shit :dj: :kroon:

:D

mmm... volgens mij ging er iets heel erg fout...

ik probeer het opnieuw, ik was m aan het uploaden naar dsf maar dat werkt dus kennelijk niet
(waarom niet?):confused:

ik vraag het morgen aan ZeromaNoiS of hij de track op zn server kan zetten, sorry voor het ongemak!

Jimi

hier een stukje bass uit een nummer dat ik vorige week met een vriend van me gemaakt heb... het geluid komt uit een pro1 en wordt gephased door een se50. oja... er zit ook nog een emu mp-7 subbass onder gedubbeld.

Origineel geplaatst door koediman
hier een stukje bass uit een nummer dat ik vorige week met een vriend van me gemaakt heb... het geluid komt uit een pro1 en wordt gephased door een se50. oja... er zit ook nog een emu mp-7 subbass onder gedubbeld. [/B

de bass in wel in een apart sfeertje geplaatst... :)

Aardig vet Koediman ! ! !

Attachments

• phhtoinng.jpg
    phhtoinng.jpg
    6,3 KB · Bekeken: 93
Een paar Nova geluidjes :

Reeds een keertje gepost, maar toch aardige George Clinton stylee bassline. Komp uit M3x. Gedistort op de mixer.

M3xBass

Ik gebruik altijd 0,0 effecten op de bassline. Geen reverb, geen delay. Zware compressie en lichte distortion lijken altijd wel te werken. Ik zie een bassline als het fundament van je track. Ik zie het ook als onderdeel van je ritmesectie. Een soort basgitaar gedachte eigenlijk

Modular Power

Modular Power

hier een stukje modular power!

modulair baslijntje, vanwege het modulair gebruik loont het zich ook wel de 3 minuten af te luisteren, genoeg variatie!

standaard doepfer A100 basissysteem met Maq16/3. beetje clock-gesynced ping-pong eroverheen en wat live tweakin 'n freakin!!

enjoy, oh ja, en zet em hard!!:D

http://members.lycos.nl/synthman/bassline.mp3

8>

Laatst gewijzigd:
Back