falafelbiels
Learning to wiggle
Probeer nou maar gewoon netjes groen te draaien, ik snap niet waarom dat zo moeilijk is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.
toevallig heb ik dit net laatst onderzocht. en wel bij de pioneer DJM800.
Die heeft in het rood nog ruim 12dB headroom voordat er ook maar enige vervorming optreedt.
Probeer nou maar gewoon netjes groen te draaien, ik snap niet waarom dat zo moeilijk is.

Nee das gewoon een ontwerp fout.

Bij Dave Clarke klinkt het vaak kut omdat hij te veel met faders zit te kutten, te veel te beat repeaten, te veel te stutteren en te veel te scratchen. Niet vanwege rode meters.![]()
Of om taarten te gooien..Dan heeft de actuele DJ meer tijd om zijn show te verzorgen uiteraard.Of om taarten te gooien..

Omdat je dan minder bits gebruikt. Samplen doe je ook niet op -16 db
En als het op groen al hard klinkt en je draait per ongeluk de master helemaal open en je hebt geen limiter op de PA staan je de hele boel opblaast.
Het is eigenlijk heel simpel. Klinkt het goed ( dus geen extra vervorming door mixer) dan is het goed.![]()
Jij samplet dus graag in het rood?
Hoe is het toch mogelijk dat mensen meer moeite willen steken in smoesjes te verzinnen om shit slecht te mogen doen dan in dingen gewoon goed doen?
Zuip gewoon minder wodka tijdens je set en let gewoon op wat je doet.
Gewoon van die master afblijven als het goed klinkt. Geen limiter op je PA als er een wodkajunkie komt draaien?
Niet te geloven zeg.
Noemt zichzelf een geluidstechnicus...

Ik beloof wat meer op de meter te letten. Mag ik de wodka tijdens mijn set dan houden?

Ik beloof wat meer op de meter te letten. Mag ik de wodka tijdens mijn set dan houden?