In het rood gaan?

Ja en dit soort van pro adviezen gaat mijn nachten niet leuker maken. Niet alle DJs luisteren ook echt naar wat ze doen.

Ik heb nog nooit last gehad van (wodka)dj's. En ik heb heel veel nachten gedaan. En dat komt gewoon omdat ik anticipeer op wat ze willen namelijk: in het rood gaan. En daar zijn die nieuwe djm's gewoon voor gemaakt.

Wil je specifieke tips. Gewoon bellen :)

Oh en bij mij draaide Dave Clarke echt alles vol open. Gains, eq's en master. Maar die gast ga ik niet corrigeren. Hij kreeg 110 dba op de foh omdat de boeker van de zaal daar op stond. Maar der zat toch amper dynamiek in wat ie toen draaide dus het maakte allemaal geen hol uit. :D

En ik heb trouwens vaak genoeg djm's mee gemaakt die niet goed waren afgesteld op het systeem. Vorig jaar nog hier in 010. Dj voor mij vol in het rood en dat ging zijn hele set door. Zet ik 1 dikke plaat op. Draai die loeizware mini moog bas erin. Tikt de master het rood net aan. En daar kwam de geluidsman al aan rennen. Kijkt naar de djm mixer. Snapt het niet want Alles klopt. Loopt terug naar zijn FOH en trekt alle bas eruit. Nou probeer er dan nog maar wat van te maken.

Verder aardig geluidsman. Maar goed afregelen en dj's de juiste instructors geven is blijkbaar toch te moeilijk :)

Back