Voyager

DigiLoog

Ouwe rot
In afwachting voor de special delivery from the United States mijn Voyager zonder knoppen.
Iemand enig idee wat erop gaat komen ;)

Attachments

• 20150718_144747.jpg
    20150718_144747.jpg
    58,8 KB · Bekeken: 100
allemaal kleine hoofdjes van Donald Trump als knopjes

Ik denk knoppen?

Fout demian, de originele heb ik er net afgesloopt.
Uiteraard bewaar ik die voor het geval hij ooit weer in de verkoop gaat en een aspirant koper wil de originele er weer op hebben.
Je mag nog een keer raden :halleluja

+1 voor roonan

Minions waarschijnlijk, zoals op fucking alles de laatste tijd.

Pro-Logic aan een moderne synth? Is dit een stepping-stone naar Reface? :)

Wat heet modern :?
Na de verkoop van mijn OSCar moest ik de lege plek toch opvullen, was anders zo'n kale bedoeling :D
Kon ook voor een model D gaan, maar die had ik in de negentiger jaren al eens gehad.
Heb ervoor gekozen om van de opbrengst van de OSCar een Korg Odyssey MK I en een Moog Voyager Performer Edition te kopen, 2 synths voor de prijs van 1 zeg maar.

Wat heet modern :?
Na de verkoop van mijn OSCar moest ik de lege plek toch opvullen, was anders zo'n kale bedoeling :D
Kon ook voor een model D gaan, maar die had ik in de negentiger jaren al eens gehad.
Heb ervoor gekozen om voor de opbrengst een Korg Odyssey MK I en een Voyager te kopen, 2 synths voor de prijs van 1 zeg maar.

De voyager is cool, maar het is overduidelijk een moderne Moog. Het is geen alternatief voor de model D. Had van jou als purist verwacht dat je er ver weg van zou blijven.

Then again, die nieuwe Odysseys zijn wel lief.

De voyager is cool, maar het is overduidelijk een moderne Moog. Het is geen alternatief voor de model D. Had van jou als purist verwacht dat je er ver weg van zou blijven.

Then again, die nieuwe Odysseys zijn wel lief.

Zo'n purist ben ik al lang niet meer, die tijd is voorbij.

Niet de sub37 overwogen? Laatst even op zitten spelen bij keymusic, da's behoorlijk veel features (en sound) voor je geld.

Fout demian, de originele heb ik er net afgesloopt.
Uiteraard bewaar ik die voor het geval hij ooit weer in de verkoop gaat en een aspirant koper wil de originele er weer op hebben.
Je mag nog een keer raden :halleluja

Als er geen knoppen op komen dan denk ik dat je er van die gebak- parapluutjes op gaat zetten met elastiekjes vast gemaakt, hoewel, dat lijkt me lastig draaien.

Aarbeien dan misschien? Ook niet super handig maar wel sweet..

Mocht je nog EMS style knoppen willen al dan niet in kleur dan kan ik je daar wel bij helpen.

Allemaal kleine knopjes in de vorm van de Voyager ruimtesonde.

Ik denk dat er gewoon meer gestript gaat worden.......eerst de knoppen, zodirekt de toetsen.....

Knopjes gekoppeld aan een stappenmotor zodat deze via een Max 4Live plugin volledig bediend kan worden met de muis vanuit Ableton Live.

Back