Voyager

Ja nu ben je me kwijt. Je pitchbend en modwheel op de foto zijn van zwart ondoorzichtig plastic. Als het grote nieuws nu gaat zijn dat je er plastic knoppen op gaat zetten... :)

Ja nu ben je me kwijt. Je pitchbend en modwheel op de foto zijn van zwart ondoorzichtig plastic. Als het grote nieuws nu gaat zijn dat je er plastic knoppen op gaat zetten... :)

Tjonge jonge :?
Beter kijken, als die van ZWART plastic waren had ik mijn oude ZWARTE knoppen ook kunnen laten zitten :eureka:
Hier de laatste hint.

Attachments

• 20150718_220849.jpg
    20150718_220849.jpg
    10,2 KB · Bekeken: 58
  • 20150718_220804.jpg
    20150718_220804.jpg
    35,2 KB · Bekeken: 70
Wat kan je winnen?

Te laat, niemand heeft het geraden alhoewel ik het zo makkelijk had gemaakt met zoveel hints.
Mijn fetish was plexiglas, zoals de stofkappen voor de SH-5, OSCar, standaard Tenori-On.
Er komen dus dezelfde knoppen op als op de Voyager Gold Edition en die zijn niet goud kleurig maar van transparant plastic gemaakt.
Ze zijn overigens nooit meer leverbaar want ze hadden nog 1 set en die heb ik straks :okdan:
Dit zijn ze overigens.

Attachments

• 1-1.jpg
    1-1.jpg
    59,1 KB · Bekeken: 62
  • 4.jpg
    4.jpg
    58,2 KB · Bekeken: 66
  • 5.jpg
    5.jpg
    58 KB · Bekeken: 63
Roze plexiglas?

Nee hoor, gewoon rood.
Zaten trouwens blauwe in, maar dat is mijn kleur niet dus vervangen.
Als het mogelijk is wordt de groene backlight ook nog vervangen door een rode.
Krijg je een unieke Voyager die nergens te koop is, gewoon naar mijn smaak gepimpt.

Laatst gewijzigd:
Owwwwwww zo dichtbij, maar dan toch nog niet goed...........wie had dit verwacht.

Hee, nou was je een half uur te vroeg. Had speciaal een wekker gezet!

Wel coole knoppen, overigens.

Heej wacht even, het is nog geen 23.00//

Had ik dan al een hoofdprijs in het vooruitzicht gesteld, nee.
Als het zo doorgaat maak ik er nog een prijsvraag van en dat had ik tot nu nog niet gedaan toch.
Goed lezen brz.
Set was overigens niet meer door Moog Inc. leverbaar maar gekocht van een employee die het laatste beschikbare setje mee naar huis had genomen met hetzelfde idee als ik had, echter ik heb hem met een behoorlijk bedrag kunnen overtuigen om ze aan mij af te staan.
Met geld is alles te koop blijkt wel weer.

Hee, nou was je een half uur te vroeg. Had speciaal een wekker gezet!

Wel coole knoppen, overigens.

Sorry exel, maar je bent altijd welkom voor een bakkie met een appelflap.
Knoppen hebben zoals je kunt zien dezelfde shape als de originele, alleen doorzichtig.

Back