Voyager

Het zijn geen knoppen, zie post #2 ...wel blijven opletten.....

Waar staat dat er geen knoppen meer opkomen:? Er staat alleen dat ik de origenele er vanaf heb gehaald om te vevangen door andere passende:eureka:
Goed lezen bzr.
Laat jullie nog even dubben en zal rond 23.00 uur onthullen wat erop komt mocht dat uberhaupt iemand interesseren :engel:
Mijn ..... fetisch wordt er in ieder geval weer mee bevredigd.

Waar staat dat er geen knoppen meer opkomen:? Er staat alleen dat ik de origenele er vanaf heb gehaald om te vevangen door andere passende:eureka:
Goed lezen bzr.
Laat jullie nog even dubben en zal rond 23.00 uur onthullen wat erop komt mocht dat uberhaupt iemand interesseren :engel:y

Iedereen heeft zijn avondje bowlen al voor je opgezegd.

Van die koperen "gouden"Moog knoppen natuurlijk en van die kristallen zoals op de gold edition:D

Audiofiele houten knoppen:

wood-knobs.jpg

Ik denk knoppen?

Fout demian, de originele heb ik er net afgesloopt.
Uiteraard bewaar ik die voor het geval hij ooit weer in de verkoop gaat en een aspirant koper wil de originele er weer op hebben.
Je mag nog een keer raden :halleluja

Goed lezen bzr.
Laat jullie nog even dubben en zal rond 23.00 uur onthullen wat erop komt mocht dat uberhaupt iemand interesseren :engel:

En dan is de eerste quote post #2..........dus:kroon:

!BiKEYog!2k~$(KGrHqMH-CEEsZjgm8KjBLNUcSspBg~~_12.JPG

ik weet het !!!!
Zulke knoppen !!

Onder het motto .. oude liefde roest niet [ die verkleurd alleen maar]

Nee Hilltree, dan had ik mijn roze syrinx ook kunnen houden.
Waar heb je die foto vandaan overigens, is toevallig niet mijn syrinx die nu bij jou staat.
Naar mijn weten roesten syrinxen wel, heb ooit een rode gezien met bruine roestplekken.
Iemand hier zit er wel heel dicht bij, nog even de spanning erin houden ;)

Die gouden knoppen zeker :D Mooi man, ziet je Voyager eruit als het uniform van de kapitein van de Love Boat.

Iemand hier zit er wel heel dicht bij, nog even de spanning erin houden ;)

ik wist het wel, Jam, alleen zeker een andere smaak?

:koffie:

+1 Roonan of zouden het misschien voetjes zijn?

Die gouden knoppen zeker :D Mooi man, ziet je Voyager eruit als het uniform van de kapitein van de LoveBoat.

Nope, ik houd niet van bling bling anders had ik wel gouden of zilveren tanden :D
Denk eens goed aan mijn fetisch en zoek eens naar oude foto's van "mijn studio anex crib" die ik in het verleden heb geplaatst en denk dan vooral aan de Yamaha Tenori-On standaard.
Gaat er al een :eureka: branden.
Wist niet dat jullie zoveel moeite met een riddle hadden.

Niet de sub37 overwogen? Laatst even op zitten spelen bij keymusic, da's behoorlijk veel features (en sound) voor je geld.

Nee, niet mijn ding.
Laatste tip, zelfde matriaal als waarvan de bender en modulatie wielen zijn gemaakt.

Back