Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
3x 104 HP
Hangt helemaal af van wat voor modules je er in gaat hangen. Als je je rack al eens in ModularGrid plant dan zie je al een goede indiciatie hoeveel stroom die nodig gaat hebben. Het beste is geloof ik om tot max zo'n 80% van de capaciteit van je PSU te blijven. Maar het beste is om per module bij de leverancier na te gaan wat die als specificaties opgeven, ModularGrid heeft wel eens foutjes er in zitten.
Ik heb zelf in deze case redelijk veel brede modules zitten die over het algemeen niet veel stroom vragen. Maar bv de Make Noise modules die ik er ook een paar in heb weer wel. Als je daar een hele case met drie rijen van wil bouwen dan ga je het met 1 PSU waarschijnlijk niet redden.

Dan zou je met 1 Doepfer of C&C PSU uit de voeten moeten kunnen, die zijn 1200mA. Daar zit je dan ruim genoeg onder. Je hebt ook redelijk wat brede modules, dus je zou ook in eerste instantie voor 2 busboards kunnen gaan (als je nu nog niet zoveel modules hebt) en later een derde (of 4e) toevoegen. Dat is op zich geen moeilijke klus.
Als ik jou was dan zou ik dan voor 4 rijen 114 HP gaan, 1 PSU en 3 busboards. Maar goed, da's mijn mening, uiteindelijk moet je zelf de sprong wagen...![]()
maar ik zou echt gaan voor shrouded headers. pro-tip!!
dus t lijstje van smart-bits is een goed plan.

Daarom zou ik ook voor de C&C bundel gaan. Zelfde kwaliteit, maar goedkoper en shrouded headers. Anders zou je de extra rails misschien nog door kunnen verkopen.Top. Zit (betaal) ik alleen wel weer met dubbele rails![]()
Daarom zou ik ook voor de C&C bundel gaan. Zelfde kwaliteit, maar goedkoper en shrouded headers. Anders zou je de extra rails misschien nog door kunnen verkopen.

Zoals eerder gezegd; het ligt eraan hoeveel stroom je modules verbruiken. Over hoeveel busboards je dit verdeeld maakt verder niet zo veel uit.

Volgens mij snap je mijn antwoord niet zo goed..