Meetup subforum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dreamer

herkauwbaar
Misschien kijk ik er over heen, of is er al een ander subforum voor geschikt/bedoelt, maar misschien is het een idee om een plek te hebben om meetups te organiseren?

Voor dingen als soldeerclubjes, workshops of koffie/thee/bier/cola-leuten etc.

(of zou dit bijvoorbeeld onder 'Uitgaanstips' vallen?)

zeg maar wat jullie er van vinden :engel:

Last edited by a moderator:
maar doe maar eens een keertje hier in het vrije westen, ipv in het uiterste puntje van limburg , dan kunnen er tenminste ook eens nrmale mensen heen.....:D
:koffie:

Ik wil 'binnenkort' enkele synth/soldeer/onzin-meetups organiseren bij een vrijplaats in 020.

Meer nieuws tzt :geslaagd:

(en als ik een plek heb gevonden voor zulke posts -ahum- )

Kan er niet nog eens een synth meet? Doornroosje is klaar, toch? Elders mag ook natuurlijk. :)

mis doorneroosje meetings ook wel
was altijd heel gezellig

Ik zit robbie nog steeds te porren om wat te organiseren .
De nieuwe Doornroosje zal hem niet meer worden zo midden in de stad.
Misschien het "buurthuis" .
maar zoals gezegd .. robbie mot het dan doen.

De nieuwe Doornroosje is niet echt te vergelijken met de oude (oud kraakpand vs gloednieuw profi poppodium), dus ik denk dat het lastig is om daar terecht te kunnen. De oude Roosje is nu volgens mij Staatopia (in navolging van Kytopia). De modular synth meeting in Den Bosch, georganiseerd door LAB_, was erg tof. Misschien dat daar nog eens wat plaats kan vinden?

Maar laten wie hier een eigen topic in een geschikt subforum voor beginnen dan!

jonguh.. je weet zelf dat we geen extra subfora gaan aanmaken. [ helemaal niet als we de boel een keer gaan updaten]
thread plaatsen hier https://www.synthforum.nl/forums/forumdisplay.php?f=41 kan natuurlijk altijd.
Daar staat mono ook met zijn noodlebar .. lab met zijn modularmeeting.. robbie met zijn doornroosje ... daar kan drammer ook wel tussen met zijn binnenpret ;)

jonguh.. je weet zelf dat we geen extra subfora gaan aanmaken. [ helemaal niet als we de boel een keer gaan updaten]
thread plaatsen hier https://www.synthforum.nl/forums/forumdisplay.php?f=41 kan natuurlijk altijd.
Daar staat mono ook met zijn noodlebar .. lab met zijn modularmeeting.. robbie met zijn doornroosje ... daar kan drammer ook wel tussen met zijn binnenpret ;)

Even recapituleren, jij was ook wel van sfeerbeheer ?

Laatste jaar weinig gemerkt van enige sfeer op sf, er is weinig (streep er door) geen sfeer meer, hoe zit dat?

Gaan we nu iedereen ontmoedigen die een gezellig idee heeft?

Even een stapje terug Demian. Wat Hill zegt is dat er al een subforum is waar een meet-up zoals Ome Dromer hem voorstelt, gecommuniceerd kan worden. Op zich is dat een prima plek om een groepje enthousiastelingen bij elkaar te krijgen. Het aanmaken van een nieuw subforum gebeurt omwille van de overzichtelijk zeer beperkt. En er moet ook nog voldoende in gepost worden om een extra subforum te rechtvaardigen.

Dus Dreamer, prima idee zo'n meet-up. Gebruik dan even de plek die Hill voorstelt voor je oproep.

Laatste jaar weinig gemerkt van enige sfeer op sf, er is weinig (streep er door) geen sfeer meer, hoe zit dat?
Hallo zeg, heb je de bijdrages van ondergetekende niet opgemerkt? =(

Gaan we weer: geen negatieve conclusies trekken op basis van een observatie van buitenaf. Dreamer is een regelmatig chat bezoeker en daar zijn dit soort zaken eerder langs gekomen.

Sfeer ben je zelf net zo goed onderdeel van en steeds de neiging voelen bovenop zaken te moeten springen is nu ook niet echt sfeer opbouwend. Dreamer is daarnaast (geloof me ;)) uitstekend in staat zijn eigen praatje te houden. :D
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen: lighten up, er is helemaal niets aan de hand. :)

Dit soort ideeen worden allemaal meegenomen voor een (eventueel) nieuwe forumindeling maar zoals Hill al aangeeft: niet op dit moment/ niet in het huidige forum.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back