Andromeda vraag

1 om het af te leren....

1 om het af te leren....

plok!

Attachments

• andya^6.mp3
    844,6 KB · Bekeken: 60
Met een nordlead maak je heel snel een leuk geluidje, maar bij de A6 heb je zoveel mogelijkheden dat je langer bezig bent. Het is bijna een modulaire synth en alles is met alles te moduleren. Maar hij dringt wel altijd goed door in een mix.
Ik denk dat het je vetste synth kan worden als je er genoeg aandacht aangeeft.

Origineel geplaatst door Baal-Zebub
Met een nordlead maak je heel snel een leuk geluidje, maar bij de A6 heb je zoveel mogelijkheden dat je langer bezig bent. Het is bijna een modulaire synth en alles is met alles te moduleren. Maar hij dringt wel altijd goed door in een mix.
Ik denk dat het je vetste synth kan worden als je er genoeg aandacht aangeeft.

Dat weet ik wel zeker, maar wat je zegt vind ik ook. Hij is erg complex en even snel een geluidje maken gaat niet zo snel als op sommige andere synths. Maar.... super ding!

Andromeda moet je in multitimbrale mode gebruiken en dan twee of meer lagen tegelijkertijd.
Komt er altijd wel wat uit wat lekker klinkt en in de mix past.

Origineel geplaatst door bambamstudio
in het nummer freeloader zitten ook andromeda sounds...

maar dat terzijde.

Natuurlijk is het bruiktbaar, waarom niet.
Net als iedere andere synth.

Er is geen synth voor trance, en is geen synth voor club er is geen synth voor.......

hurm.. pardon.. was gister nog bij Ron in Uden.. de man achter de Free-Loader track en heb hem nog gevraagt of hij de Andy gebruikt had in die track en hij antwoorde mij met neen.

Back