Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Tony Veganza
Yo Danny,
Geinig te lezen dat jij ook al je takes m.b.v. W 30 (en jij dan ook die sy99,ikke heb die nie) sequenced en
dan op DAT opneemt. . . . Dat doe ik ook en bevalt mij nog steeds beter dan dat gekut op de P.C.
Zit je uuuuuuren naar zo'n Tsjernobyl-scherm te staren. . . . ik word daar niet echt vrolijk van.
Het enige wat ik ooit dubbel heb gekocht is m'n W-30, toen was m'n eerste W-30(die heb ik nog steeds)
al gepromoveerd tot KW-30, die twede heb ik later verpatst en met die cash heb ik m'n TB 303 gekocht.

Origineel geplaatst door bambamstudio
dubbel, tha aan 4 kom ik net niet.
Heb wel 3x de DX7, eentje als de dx7 zelfs, een tx7 en een dx200.
Nou ja 4 wel als je de fm7 meetelt
En waarom...tja, I love the fm sound.
)Maar idd het is erg overdreven.
Ik kies er liever voor, wat fuse ook al zegt, voor een div. aan synths.
... maar dat is toch niet echt het belangrijkste).

Origineel geplaatst door Danny
... Ik zie er vooral voordelen in dat je niet meer systeemdisk moet inserten wanneer je sommige handelingen hebt uitgevoerd of je geluidsbibliotheek op HDD zetten.
![]()

Origineel geplaatst door dekzster
Zijn er ook mensen in de zaal die van een synth er niet twee maar zelfs meer hebben?
Origineel geplaatst door stekke
Wel, 2 EMS Synthi 100's, 1 die werkt, de 2de voor onderdelen :-))))))))

Origineel geplaatst door JazzMann
wij hebben 4 JD990's & 3 matrix 1000's (+een 4de matrix 6) in de studio staan

Origineel geplaatst door dekzster
nu mensen met 5 of meer? Wie o wie?, samplers mag eventueel ook.
Zaterdagoefenprogramma
Eens in de twee maanden krijgt elk orkestlid individueel aandacht in een zaterdagochtendclubje van 8 à 10 personen. De leiding wil weten wat de leden er eigenlijk van brouwen en de muzikanten krijgen graag aparte aandacht.
Ze zetten hun beste beentje voor als ze moeten laten horen hoe ze solo spelen en ze blazen, toetsen of drummen ernstig mee als het gaat om hun beheersing van het samenspel.
De beoordeling en aanwezigheid worden door de leiding genoteerd op kaartjes die vervolgens de computer in gaan. Zo worden alle vorderingen geregistreerd.
Niet alleen de computer registreert, ook de musici zelf houden hun score in de gaten. Bij goede vooruitgang krijgen ze punten en wie honderd punten heeft gehaald, mag een cadeautje uitzoeken: mondharmonika, balpen of wekkerradio - wat er maar in de cadeaumand voorradig is.
Naast musiceren krijgen de orkestleden ook lesjes. Alle stekkers zijn bijvoorbeeld uit de keyboards getrokken.
Zo, zet allemaal je orgel aan.
Hij doet het niet!
Hoe weet je dat?
Het licht is uit.
Is het licht uit? Wat is er aan de hand? Waar haalt het orgel eigenlijk zijn licht vandaan?
Uit de stekker.
Verbaasde gezichten als ze de stekker los op de grond zien liggen.
Aha. Triomf.