Waarom 2 dezelfde synths?

Hm... ik zou soms wel twee Micromodulars willen hebben. Geeft net iets meer polyfonie, en je kunt freaky dingen in het kwadraat doen als je ze als effectbakken chaint.

Vreet wel al m'n MIDI I/O's op :(.

ik had twee ms 10's , lekker aan elkaar patchen op de meest bizarre manieren...:{

mmm... 2 dr 550's ... 3 amiga's en 2 atari's (maar dat zijn niet echt synths, hoewel...)

had als eerste een juno 6, toen maar een Juno 60 gehaalt omdat ik op deze machine veel geleerd heb hoe synths werken.....
toen wilde ik een Juno 106 en heb ze een hele tijd allebei wilde houden omdat ik de 60 beter vond maar geen midi had. Later toch maar de 106 weggedaan.

op een gegeven moment heb ik dus altijd 2 juno's gehad !!!!!!!!

heb ook een tijdje 2 MC303's gehad, 1 als drummachine drumpart + andere parts ook als drum
en de andere als soundmodule mode (niet verkeert hoor)

en op dit moment heb ik de DX7 en DX200 tegengelijk.

tja, waarom 2 x 2 dezelfde synths bij een optreden terwijl ze amper tegelijk te bespelen zijn...

46.jpg

ik denk gewoon om te showen :D

Origineel geplaatst door Bahamut
tja, waarom 2 x 2 dezelfde synths bij een optreden terwijl ze amper tegelijk te bespelen zijn...

46.jpg

hij heeft ze voor niets joh is gewoon voor de reclame

meer dan vier?, iemand?

Meer dan 4? :duivels: in de TX816 rack zitten 8 volwaardige DX7's (zonder toetsen en controls) ;) krijg hem over een maandje binnen, dat wordt vet layeren!!

mooie tip voor diegene die eraan zitten te denken een FM bak te halen zoals de DX7. Voor een klein beetje € meer heb je er 8. Zo duur zijn ze niet meer... en er zijn zat patches ervoor te krijgen op het net

Origineel geplaatst door Bahamut

46.jpg

he das Klaus Schulze, ik dacht er eerst Grooveron in te herkennen, maar zag toen pas dat het KS was !
Ik dacht dat KS soft-synth ging. maar hij is dus ook niet gek. Andromeda en Ion zie ik, of is het een Neuron? met welke speelt ie dubbel dan ? van welke datum is die foto ?

Origineel geplaatst door Grooveron
hij heeft ze voor niets joh is gewoon voor de reclame

krijgt ie alles voor nop ja? ik dacht dat ie alleen promotie deed voor het gergane Quasimidi

Origineel geplaatst door Phase
he das Klaus Schulze, ik dacht er eerst Grooveron in te herkennen, maar zag toen pas dat het KS was !
Ik dacht dat KS soft-synth ging. maar hij is dus ook niet gek. Andromeda en Ion zie ik, of is het een Neuron? met welke speelt ie dubbel dan ? van welke datum is die foto ?

als je kijkt dan bestaat zijn setup uit links dus die andromeda en ion, in het midden wat racks (zie ik daar nordrack?) en rechts weer ion en andromeda...

overigens, ik zou dan eventueel de TX81Z wel paar keer willen hebben omdat die polyfonie zo laag is en omdat ik zo dus meer parts heb (gewoon module de part;) )

Origineel geplaatst door Slipperman
overigens, ik zou dan eventueel de TX81Z wel paar keer willen hebben omdat die polyfonie zo laag is en omdat ik zo dus meer parts heb (gewoon module de part;) )
heb je aan 1 fm part niet genoeg dan? strings speel je er toch niet mee...

Origineel geplaatst door Phase
krijgt ie alles voor nop ja? ik dacht dat ie alleen promotie deed voor het gergane Quasimidi

hij heeft zelfs een speciale promo single gemaakt voor alesis voor de music messe dit jaar.
Zwaar gesponserd joh, (gewoon penis nijd van me ;)
dit is denk ik van het concert wat hij gegeven heeft in duitsland dit jaar (soort van prive concert)

Origineel geplaatst door dekzster
nu mensen met 5 of meer? Wie o wie?, samplers mag eventueel ook.

3 x 1040 ST (1 nieuw gekocht, 1 voor 50 gulden, de laatste gekregen van een Duitser 8o) )
1 x Mega 2 met 2 x hdd
1 x Mega 4 met 1 x hdd
--------------
5 ;)

Alles werkt nog prima (zelfs de floppydrives). Ik heb nog 1 monitor extra voor de onderdelen (dat is 6)

5 pc's

1 PIII 700 -
1 PIII 850
1 PIV 1.4
1 PIV 1.8
1 PIV 3.0

Origineel geplaatst door Grooveron
hij heeft zelfs een speciale promo single gemaakt voor alesis voor de music messe dit jaar.
Zwaar gesponserd joh, (gewoon penis nijd van me ;)
dit is denk ik van het concert wat hij gegeven heeft in duitsland dit jaar (soort van prive concert)

en die Quasimidiesnracks heeft ie voor ook voor nop gekregen en na t falliet gaan van Quasimidi schaamteloos op internet verkocht.
wat is de wereld oneerlijk verdeelt. Als je bekijkt dat een Legende als Tim Blake al jaren met 1 EMS synthi , 1 roland D110 en 1 Yamaha AN1x speelt (niet veel meer), leeft op oud brood, doet Klaus Schulze ieder jaar een geheel nieuwe setup aan met zijn sponsering.

Back