Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door King of Snake
PS. Bam, gaat die roze koe op je linker monitor niet heel erg meetrillen als je volume een beetje hoog staat? Of zit 'ie vastgeplakt of zo?

Origineel geplaatst door 6 trak
dan moet je ook niet iemand keihard op zijn neus slaan als ie in de buurt van je monitor staat...
sorry...![]()
Origineel geplaatst door bambamstudio
ja en nee.
Er zijn schema's voor de beste positionering voor monitor speakers.
En jou uitleg werkt dan niet helemaal zo.
Is hier ergens een thread over, kan um alleen niet vinden.
Origineel geplaatst door Croaton
oke mensen, bedankt, dus oplossing kan
- een tft zijn
- of andere monitor (wat ik niet doe omdat b&w op zich wel goede kwalitatieve speakers zijn) m
- of afstand vergroten
- of metalenplaat
das geen koe, maar een varken.

Origineel geplaatst door fuse
Ik heb een computer met een casing die uit onderdelen bestaat.
En toevallig dat de 2 zijkanten losse ijzeren platen zijn.
Plaats die tussen monitor en ehmmm monitor en kijk even welk 'standje' het best werkt en voila geen last meer.
Je kunt ook een plank of karton met alufolie proberen trouwens en dat werkt ook wel.
Het werkt gewoon omdat zo op die manier het magnetisch veld van de magneten verbroken wordt door een metalen oppervlak. Hangt er ook vanaf hoe dik die metalen laag is trouwens maar ook hoe sterk je magneten van je monitors zijn.
(toevallig zijn die van mij extreem sterk (en ook zwaar trouwens))

Origineel geplaatst door Arv
Hmm, het permanently damage verhaal geloof ik eigenlijk niet zo, want de spoelen/metaal in de monitor kunnen niet permanent gemagnetiseerd worden, dus kunnen altijd gedemagnetiseerd worden..
Origineel geplaatst door Dimchord
een verschijnsel dat 'hysterese' wordt genoemd

Origineel geplaatst door Croaton
wat is degaussen eigenlijk?