MacGyverGear
midi-life crisis
Idd de 3 ja,... De rev 1. zie je eigenlijk zelden tot nooit.. en wil je denk ik liever ook niet. Heeft SSM's net als de 2. En de 3 heeft CEMS
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee...geen verkeerde synth natuurlijk maar ze hebben een Rev 2 gemaakt na 182 exemplaren... The Prophet-5 sustained six revisions (or revs). Rev 1 was the original design. Rev 2 was a refinement of the original design and largely transparent. Rev 3, however, was a vastly different synthesizer than Revs 1 and 2.
Als ik de ruimte had dan kwamen er zekers een, OBX, Matrix 12, LAMM, SYNTHEX, JP8, CS80, SEQUENTIAL P5 rev3, Prophet VS, Arp 2600, VSC3, OSCar, Syrinx, SH5, SPIRIT, Octave Cat, Wasp , helaas zal ik daarvoor moeten verhuizen en dat zal nooit gebeuren.
maar een synth die goed tuned, tuned goed 
Als je die hele rij synths in een keer bemachtigd, denk ik dat je wel moet verhuizen want dan komt de bank je huis verkopen...

Een vcs3, OSCar, octave cat en wasp zijn volop klein heh.
Die krijg je echt wel ergens in je setup.
Waarom staat nu al vast dat je nooit zal verhuizen?
Je bedoeld met 'LAMM' de Memory Moog LAMM?
Als je die hele rij synths in een keer bemachtigd, denk ik dat je wel moet verhuizen want dan komt de bank je huis verkopen...
Beter idd eerst zelf je woning verkopen en dan een rijtjes huis huren.. er even vanuit gaande dat je huis niet onder water staat. (financieel gezien)![]()

Als ik de ruimte had dan kwamen er zekers een, OBX, Matrix 12, LAMM, SYNTHEX, JP8, CS80, SEQUENTIAL P5 rev3, Prophet VS, Arp 2600, VSC3, OSCar, Syrinx, SH5, SPIRIT, Octave Cat, Wasp , helaas zal ik daarvoor moeten verhuizen en dat zal nooit gebeuren.
Waarom val je ons lastig met dit soort onzin informatie?
En dit soort geklaag voegt wel wat toe? Hij ontspoort in ieder geval nog netjes zijn eigen draadje hier.
Ik klaag niet maar wil gewoon graag weten waarom we lastig gevallen moeten worden met dit soort onzin berichten.
Je begint zo'n bericht toch te lezen met het idee dat het wellicht zinvolle informatie zal bevatten maar op een gegeven moment kan je het woord godverdomme toch moelijk in je hersens ontwijken
En dit soort geklaag voegt wel wat toe? Hij ontspoort in ieder geval nog netjes zijn eigen draadje hier.

Ik klaag niet maar wil gewoon graag weten waarom we lastig gevallen moeten worden met dit soort onzin berichten.

|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Bericht door een moderator:
ontopic gaarne. met nog de mededeling dat als je een draad aanmaakt op sf waar anderen ook kunnen reageren dat het niet jouw draad is, maar van iedereen die op sf kan posten. je hebt dus ook niet meer privileges in zo'n draad dus ofzo. nog iets over het verschil tussen de jp4's iemand?