Jupiter 4

Idd de 3 ja,... De rev 1. zie je eigenlijk zelden tot nooit.. en wil je denk ik liever ook niet. Heeft SSM's net als de 2. En de 3 heeft CEMS

Laatst gewijzigd:
Als ik de ruimte had dan kwamen er zekers een, OBX, Matrix 12, LAMM, SYNTHEX, JP8, CS80, SEQUENTIAL P5 rev3, Prophet VS, Arp 2600, VSC3, OSCar, Syrinx, SH5, SPIRIT, Octave Cat, Wasp , helaas zal ik daarvoor moeten verhuizen en dat zal nooit gebeuren.

Als ik de ruimte had dan kwamen er zekers een, OBX, Matrix 12, LAMM, SYNTHEX, JP8, CS80, SEQUENTIAL P5 rev3, Prophet VS, Arp 2600, VSC3, OSCar, Syrinx, SH5, SPIRIT, Octave Cat, Wasp , helaas zal ik daarvoor moeten verhuizen en dat zal nooit gebeuren.

Waarom staat nu al vast dat je nooit zal verhuizen?

Ik heb een jp8 12 bit. Merk geen tuning problemen. Misschien wel een van mijn meest stabiele analoge Synths die ik heb.

In tegendeel... Het zou juist de 12bitter zijn die warmer zou klinken door de zogenaamde 'zwevende stemmen' :) maar een synth die goed tuned, tuned goed :)

Eigenlijk best gek dat een JP4 geen autotune heeft, al moet ik de mijne ff een beetje bij tunen nu merkte ik laatst..
Ik heb bv een paar Oberheims.. en die zijn echt knettervals als ik ze koud aanzet.. leve de autotune..

@Pro-logic.. oke geen ruimte.. maar wel een mooi rijtje. Je bedoeld met 'LAMM' de Memory Moog LAMM?

Als je die hele rij synths in een keer bemachtigd, denk ik dat je wel moet verhuizen want dan komt de bank je huis verkopen...

Als je die hele rij synths in een keer bemachtigd, denk ik dat je wel moet verhuizen want dan komt de bank je huis verkopen...
:D

Beter idd eerst zelf je woning verkopen en dan een rijtjes huis huren.. er even vanuit gaande dat je huis niet onder water staat. (financieel gezien) 8D

Een vcs3, OSCar, octave cat en wasp zijn volop klein heh.
Die krijg je echt wel ergens in je setup.

Echt niet, moest zelfs mijn Kodyssey verkopen om plaats voor een Radias te maken.

Waarom staat nu al vast dat je nooit zal verhuizen?

Omdat ik daar ideaal woon, als ik ga is het alleen tussen 6 planken.

Je bedoeld met 'LAMM' de Memory Moog LAMM?

Wat dacht jij dan, Lintronics Advanced Memory Moog.

Onmogelijk ik huur en met mijn vermogen kom ik een heel eind.

:D

Beter idd eerst zelf je woning verkopen en dan een rijtjes huis huren.. er even vanuit gaande dat je huis niet onder water staat. (financieel gezien) 8D

Als de dijken doorbreken krijg ik zeker geen natte voeten, ik woon in het oosten wat ruim boven NAP ligt, daar komt bij dat ik 1 hoog in een appartementen complex woon en mijn bovenbuur heeft ook al geen aquarium :D

Waarom val je ons lastig met dit soort onzin informatie?

En dit soort geklaag voegt wel wat toe? Hij ontspoort in ieder geval nog netjes zijn eigen draadje hier.

Ik klaag niet maar wil gewoon graag weten waarom we lastig gevallen moeten worden met dit soort onzin berichten.
Je begint zo'n bericht toch te lezen met het idee dat het wellicht zinvolle informatie zal bevatten maar op een gegeven moment kan je het woord godverdomme toch moelijk in je hersens ontwijken

Ik klaag niet maar wil gewoon graag weten waarom we lastig gevallen moeten worden met dit soort onzin berichten.
Je begint zo'n bericht toch te lezen met het idee dat het wellicht zinvolle informatie zal bevatten maar op een gegeven moment kan je het woord godverdomme toch moelijk in je hersens ontwijken

Je gaat toch ook wel eens teleurgesteld naar huis van de platenbeurs? Is naar een voorbeeld, soi, men snapt wel wat er bedoelt wordt...

En dit soort geklaag voegt wel wat toe? Hij ontspoort in ieder geval nog netjes zijn eigen draadje hier.

Wie ontspoord er nu :?
Geef i.i.g. netjes antwoord op jullie vragen in mijn topic.

Wie valt wie nu lastig, je bent niet verplicht om je in mijn topic te mengen :eureka:
Ga iets anders doen dan hoef je je ook niet te ergeren :doei:

Bericht door een moderator:
ontopic gaarne. met nog de mededeling dat als je een draad aanmaakt op sf waar anderen ook kunnen reageren dat het niet jouw draad is, maar van iedereen die op sf kan posten. je hebt dus ook niet meer privileges in zo'n draad dus ofzo. nog iets over het verschil tussen de jp4's iemand?

Bericht door een moderator:
ontopic gaarne. met nog de mededeling dat als je een draad aanmaakt op sf waar anderen ook kunnen reageren dat het niet jouw draad is, maar van iedereen die op sf kan posten. je hebt dus ook niet meer privileges in zo'n draad dus ofzo. nog iets over het verschil tussen de jp4's iemand?

Precies, zijn er nog optische verschillen tussen de Jupiters 4.
En ik heb deze vraag al eerder in dit topic gesteld, maar blijkbaar heeft niemand h'm opgemerkt.
De choruschip is dat dezelfde als die in de VP330 en RS505

Back