Het Synthforum in '85 ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
thnx 6, je laat me met tranen in m'n ogen terugdenken aan de goeie ouwe tijd van:
poke, list, print, pset, sound, enz........

(gemmetje mist z'n eigen msx-je, wat hij in 'n zeeeer domme bui ooit es in de kliko gesmeten heeft......:stupid )

XI zo... 8o)

xi909.gif

* nieuw leden, [klik hier] om het origineel te zien... ;)

Origineel geplaatst door 6 trak
qua XI? nee dat mag nu niet en zeker toen niet...! maar wat doe je er aan he, hij doet wat ie niet laten kan...

ja maar dat bedoel ik die TR909 was toen net uit. Niet erg lang. En was dus minderjarig... Kortom is dit geen konderp0rn?(misbruik eerder =( )

Origineel geplaatst door gemmetje
thnx 6, je laat me met tranen in m'n ogen terugdenken aan de goeie ouwe tijd van:
poke, list, print, pset, sound, enz........

(gemmetje mist z'n eigen msx-je, wat hij in 'n zeeeer domme bui ooit es in de kliko gesmeten heeft......:stupid )

MSX-je? Ik heb er nog eentje in de kast liggen ... in goede vorm. Yamaha YIS503F (is gelijk aan de Yamaha CX5M) met synthengine à la DX100 en keyboard met kleine toetsen. Interesse?

:doei:

bij dat plaatje van xi hoort een SID achtige geluidsbron die gekreun nadoet. Of n 4-bits sample.

Origineel geplaatst door Danny
MSX-je? Ik heb er nog eentje in de kast liggen ... in goede vorm. Yamaha YIS503F (is gelijk aan de Yamaha CX5M) met synthengine à la DX100 en keyboard met kleine toetsen. Interesse?

:doei:

thnx, but no thnx
de mijne was nog 'n echte VG8020 (1e philips msx) MET de philips music-module........
zwaar niet functioneel, maar wel errug leuk om mee te spelen.

Er gaan zelfs geruchten ten ronde dat er bij opgravingen in een nederlands prehistorisch dorp stenen tabletten zijn gevonden met informatie over synthesizers. :D

Prachtig geconserveerd

Prachtig geconserveerd

Deze plak is onthullend goed geconserveerd gebleven ook, zie eens de grote hoeveelheid detail, en wat een visionair was de maker van deze plak.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back