3000 euro

3000 euro? Als eerste aanzetje tot een dikke mixer misschien....of ik zou er monitorspeakers van kopen....geen synths iig, dat zijn bij mij niet de grote uitgaven.

Origineel geplaatst door mischa
de vraag naar synths na 1995 is duidelijk dus voor jou geen analoge synths ( wel leuk erbij )

Er zijn zat analoge synths na 1995 gemaakt!!!.

Bikkel...... Ja daar heb je wel een punt.

Als ik nu een synth koop heb ik daar net niet genoeg kanalen voor op mijn mixer.
En als ik nu bv een a 6 koop dan had ik twee van die mixers nodig die ik nu heb, maar bij kunnen er twee op een kanaal, dus kan ik switchen.

Maar ja is altijd wel klote....!
Koop je een synth, moet je ook weer een mixer kopen.
En sparen voor een grote en goeien duurt te lang, want dan beginnen die synths al lang weer te knagen.
Of er komt weer wat tussen zoals......?

De laatse synth die ik heb gekocht is 3 jaar geleden ivm met gear sparen monitors/mixer ect. Dus monitors hek al.
Is beetje onlogisch om nu al gelijk weer een mixer te kopen, hak net zo goed gelijk de juiste kunnen kopen,
......:stupid

Blijf je houden!

Ik snap niet dat wanneer je 3000€ hebt en iets nieuws wilt kopen je ten rade moet gaan bij andere mensen. Een analoge synth van 3000€ koop je toch uit een bijzonder groot verlangen naar bv. echte analoge klanken. Als je niet weet wat kopen, koop je dan eigenlijk iets dat je nodig hebt?

Ik moet eerst nog wat synth gaan testen maar die q's leken mij op het eerste gezicht wel lachen.

Die Q ben ik nu aan het beluisteren op de site klinkt echt wel vet,
En ik hoef nu niet perse een analoog te kopen kan later ook altijd nog.
Ik zei in het begin alleen maar dat die q vet klinkt maar de q+ nog beter en toen ging opeeens over een hele analoge synth en toen weer niet.

En aangezien ik geen vakantie heb of vrij of wat dan ook kan ik niet zomaar een paar synths gaan beluisteren.

Dus ik dacht gewoon, "ik maak deze threath....

Kijk want nu weet ik het verschil tussen q en q+ eindelijk.(voornamelijk dat ze net zoveel stemmen hebben)

Maar die q-en klinken gewoon vet.

Maar als ik dadelijk een paar synths heb getest dan vindt iik waarschijnlijk die q nog steeds vet klinken maar ga ik toch misschien voor een andere. En ik heb nog niet echt een analoge gehoord maar ik vond het verschil van de q in digitaal en analoge filter (analoog) toch wel beter klinken.
Kijk en als dat alleen de filter is wat doet dan een gehele analoge synth, ik weet het niet, waarschijnlijk zal hij nog voller
klinken. Maar dat is bij mij nog een vraag en bij vele een weet hier op het forum.

Maar ik vond het gewoon zwaar goed wat die analogefilter voor die q betekent en vooral omdat die q zoiezo al goed klinkt.

Laatst gewijzigd:
Een aantal graag!!

Een aantal graag!!

Een Elka Synthex....

Ik heb hem nog nooit live gehoord of nog nooit live gespeeld maar ik vind dat een heerlijke knoppenbak om te zien en ik zou hem zo blind kopen. Enne....

Een arp Oddezeus, een Inimiinimoog een SC Prophet you got 5 on it, en dan graag van Atari 2600 erbij en een Jupiter 8 wow da's een synth of niet dan. En dan van Korg een Mono/Polio enzo. En doe mij van het een leuke moog Modular Oh, kom er eens kijken. Tja en dan nog een serie 100 van buchlala. Staat volgens mij goed tegen die grote witte muur die ik heb.... Oh, ben ik al door die 3000 euro heen?? OOoohhh ik sla dicht.

heb nog even een trance synth gemaakt op de gewone q keys wil iemand die horen ?

3000 euro is aardig wat :) nah komtie:

akai sg01v (50)
emu proteus fx (150)
korg x5d (200)
WS A/D SR (400)
yamaha tx802/tx81z (175)
roland jv880 (100)
roland u220 (100)
jv1010/jv1080 (250)
cs1x (250)
alesis s4 (150)
behringer virtualizer pro (100)
emu esi32 (350)
akaiMP80 (100)
roland m24 mixer (400?)
edirolma10A (175)
doepfer pocket fader/regelwerk (350)

ok zit er wat over heen maar heb dus wel wat dan ;)

Origineel geplaatst door cadra
ik ken Geen synth die zo heet hoor ;)

:duivels:

jawel, ze zijn idd niet zo bekend :
heroine is een analoge synt met injectie oscilatoren en is van het colombiaanse fabrikant escobar.

en glijbaan is van een japanse dochteronderneming van ikea, akaia erg leuke synth.

Heroine is van de Afghaanse synthfabrikant "Taliban systems". Escobar levert de Cocaine, die bekend staat om een snel, nerveus geluid, en een wit uiterlijk.

MacBeth MX5 of een memorymoog. :D

En de rest brassen aan software.

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Heroine is van de Afghaanse synthfabrikant "Taliban systems". Escobar levert de Cocaine, die bekend staat om een snel, nerveus geluid, en een wit uiterlijk.

het moge duidelijk zijn... hier is men onder de absolute experts

:halleluja

Back