De ik heb (af)gebouwd draad voor 2016!

Gisteren mijn eerste DIY Braids aan de praat gekregen. :)

Nu nog een frontpanel maken.

12798931_1119112598120603_2050202816137745402_n.jpg

lol, wel een vertrouwde manier van frontplaat design hoor

tijdje geleden een grote flightcase op de kop getikt voor erg weinig. Zaag erin en dit is het resultaat. Een onverwoestbare modulair case 8)

478F1hY.jpg

GkukKEXl.jpg

Ik heb ook weer een tweetal modules af. Nog niet kunnen testen alleen :D

Plus 15$ verzending (en evetueel invoer belasting...)
:beard:

Frontplaatjes gaan met de briefpost, moet je wel echt pech hebben wil je bij moeten betalen. Bovendien is de waarde te laag, geloof ik.

Frontplaatjes gaan met de briefpost, moet je wel echt pech hebben wil je bij moeten betalen. Bovendien is de waarde te laag, geloof ik.

Mijn twee pcbtje rechtstreeks van 4ms werden opeens heel duur.... briefpost. helaas met een officiële vrachtbrief met waarde erop. Dus als je die pech hebt.

Mijn eerste pcb-paneeltje. Wel even puzzelen in fritzing, maar mooi!

Attachments

• speedbumppanel01.jpg
    speedbumppanel01.jpg
    35,4 KB · Bekeken: 94
mooi!
het uitlijnen is ook mijn drempel. laatst m'n eerste vertical pot pcb bestelt :)
nu afwachten of dat ok is, dan maar 's een poging pcb panel doen!

Ja kan wel een grayscale frontje kopen, maar zelf maken is toch veel leuker.
Heb nou dit ff snel in elkaar geflanst. troebel acrylaat... heeft wel een mooi effect.
De display komt in het echt wel gewoon scherp naar voren, dit diffuse op de fofo ligt echt aan de camera.
Heb nu nog een braids, grids, elements en ripples pcb op de plank liggen. Clouds staat ook op de wantlist!
Begint zo toch wel de moeite te worden om een laser graveer kitje te bestellen :P

Trouwens de firmware uploaden was inderdaad ff zweten, maar resulteerde in een vreugdesprongetje toen het gelukt was!!
Zeker de moeite waard!

12524350_1119669251398271_6412983976532575737_n.jpg

Laatst gewijzigd:
Back