Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit is de code tot dusver. De noise komt uit D8, pin 14 op een ATmega. Probeer het eens![]()
Mocht je alsnog voor die CD4006 willen gaan: op Muffs heeft iemand (Jasonl) een Wasp nagemaakt (Jasper), hij gebruikt die CD4006 ook voor het noise gedeelte. Was inderdaad lastig aan te komen, maar hij heeft 'm denk ik nu hiervandaan:Maar goed, CD4006 kon ik werkelijk niet vinden in SOIC dus ik moest zowiezo iets anders verzinnen.
).Mocht je alsnog voor die CD4006 willen gaan: op Muffs heeft iemand (Jasonl) een Wasp nagemaakt (Jasper), hij gebruikt die CD4006 ook voor het noise gedeelte. Was inderdaad lastig aan te komen, maar hij heeft 'm denk ik nu hiervandaan:
http://www.utsource.net/ic-datasheet/CD4006-106883.html
Bugbrand gaf aan dat hij een batch van Aliexpress heeft gehaald, dus misschien is dat ook nog een optie (en afwachten of ze echt zijn en het doen natuurlijk...
Kudos! Dat is gaaf, viel't mee of tegen?
Sinds dit weekend heb ik twee braids PCBs (ruilactie op muffwiggler), dus ik moet er ook eens aan.
Vette clap, heb je ook audiosamples van meer claps achterelkaar gespeeld ?
Digitale noise klinkt dat wel ?, een noisegenerator heeft maar een paar onderdeetljes.