C Cornerman Ouwe rot Lid sinds 10 september 2002 Berichten 1.437 6 oktober 2003 #41 Even wennen wel dit. Hierbij heb ik toch het gevoel dat het allemaal wat teveel noise is naar mijn smaak. Ik ben ook niet zo thuis in noise moet ik eerlijk zeggen.
Even wennen wel dit. Hierbij heb ik toch het gevoel dat het allemaal wat teveel noise is naar mijn smaak. Ik ben ook niet zo thuis in noise moet ik eerlijk zeggen.
Kevin Tis niet te gleuven Lid sinds 25 augustus 2002 Berichten 3.261 16 Maart 2004 #42 ff een schopje ff een schopje Hehe ik heb een hele leuke ''nooit grappig '' ''Merzbow die zeurt dat zijn outputs van zijn apparatuur ruissen is nooit grappig''
ff een schopje ff een schopje Hehe ik heb een hele leuke ''nooit grappig '' ''Merzbow die zeurt dat zijn outputs van zijn apparatuur ruissen is nooit grappig''
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 16 Maart 2004 #43 Re: ff een schopje Re: ff een schopje "een door Merzbow gebruikte data-tape die een ?Load Error geeft is never nie grappig"
Re: ff een schopje Re: ff een schopje "een door Merzbow gebruikte data-tape die een ?Load Error geeft is never nie grappig"