Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
Ga zometeen lekker een valium pil nemen een dik chilen op bijvoorbeeld zijn "venerology"cd -

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
ja!
dit is zeker kunst ja! Met een grote K.
jullie mogen ervan vinden wat jullie willen - maar ik vind merzbow echt wreed - jammer dat jullie de concext ervan niet kunnen deconstrueren - jammer voor jullie![]()
Ga zometeen lekker een valium pil nemen een dik chilen op bijvoorbeeld zijn "venerology"cd -
noizenoizenoize
'

Origineel geplaatst door isnieZot
Hij heeft meer dan 200 cds gereleased en heeft ook al
een paar boeken over muziek en SM geschreven.
nee, Sado MajonaiseOrigineel geplaatst door Kevin
Sound Modelling ???
Origineel geplaatst door bob303vs909
Ik ook bijzonder is inderdaad zijn voorliefde voor sm. hij heeft ook een film gemaakt + de muziek, Lost Paradise. een hele bjzondere film waarin een vrouw voor de camera seppukku pleegt. een shot die ongeveer drie kwartier duurt waarin je de vrouw een zwaard in haar buik ziet steken en daarna opensnijd. een soort overbelicht video effekt en pulserende muziek van akita. het is een heel weird effect omdat je je tijdens de film gaat afvragen of het echt of nep is, zo vervreemdend ziet het er allemaal uit...

Origineel geplaatst door dextah
Leuk ..
Is die film niet door Disney uit gebracht ?
\
prikprikt'is gewoon een mislukte randnerd...............en jij begint toch al aardig wat symphatie te kweken... pas maar op joh!Origineel geplaatst door C738
[offtopic]Merzbow zal zijn eigen muziek misschien zien als rituele muziek?

Origineel geplaatst door PzHKL
En ja hoor wie is degene die ons SM uitlegt: juist ja mista C , de forum local TechnoMasochist
prikprik

zeker het is de meest vertrouwelijke vorm van seks. alles berust op vertrouwen en het magische woord stop.Origineel geplaatst door C738
[offtopic]
Hmmm... ik denk dat SM toch meer inhoudt dan martelen. Voor die mensen is het de spanning, het spel tussen meester en slaaf. Vergeet niet dat een meester zonder slaaf nergens is. Het is een soort van balans tussen twee mensen.
\
[/offtopic]
-C-