Merzbow fans klik hier NU!

Ach ja als mensen dit mooi vinden dan moeten ze gewoon kijken/luisteren...
Ik persoonlijk vind het gewoon helemaal niets,maar ja smaken verschillen gelukkig..

Waar komt die Merzbow eigenlijk vandaan ?? China,Japan ofzo ??
Dat zou veel verklaren voor mij aangezien ze daar ook programma's hebben wie het eerst zijn baby aan het huilen krijgt of wie het meeste kan kotsen in kilo's ofzo.. :duivels:

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
Ga zometeen lekker een valium pil nemen een dik chilen op bijvoorbeeld zijn "venerology"cd -

Tja ik draai ook nog een sjekske :D

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
ja!

dit is zeker kunst ja! Met een grote K.

jullie mogen ervan vinden wat jullie willen - maar ik vind merzbow echt wreed - jammer dat jullie de concext ervan niet kunnen deconstrueren - jammer voor jullie :)
Ga zometeen lekker een valium pil nemen een dik chilen op bijvoorbeeld zijn "venerology"cd -
noizenoizenoize

'jammer dat jullie de concext ervan niet kunnen deconstrueren - jammer voor jullie :)'

Inderdaad, het is een zware handicap. Ik voel me begrensd, tweedimensionaal.... dom... :erm:
Hoe spijtig dat ik nooit deze geheime muzikale dimensie zal kunnen bereiken.
;{

Valium??? heheh waar chill je dan harder op, op de muziek of de valium??? :D:D:D

-C-

merzbow is eigelijk wel al lang bezig. van 1980 al.
hij heeft meer dan 200 cds gereleased en heeft ook al
een paar boeken over muziek en SM geschreven.
hij is één van de pioniers van de noise muziek.
en beschouwt zijn muziek als erotische muziek :confused:
ik ben eigelijk wel geen fan van merzbow. maar ik weet eigelijk niet
wat ik ervan moet denken. ik vinnet eerder grappige muziek.
hoe hij daar zit achter zijn laptop ..HAHAHAHAHAHA en die laatste
halve minuut van het laatste filmpje vinnek ook wel subliem. (reactie v.h. publiek)
ik zou zeggen laat die man gewoon zijn ding doen. hij doet het tenslotte
niet voor het geld maar omdat hij het graag doet, en echt rijk word hij er
ook niet van.....alhoewel....

Origineel geplaatst door isnieZot
Hij heeft meer dan 200 cds gereleased en heeft ook al
een paar boeken over muziek en SM geschreven.

Sound Modelling ???

Ik heb Merzbow ooit live gezien op Sonar in Barcelona en ik moet zeggen dat het voor mij een van de bijzonderste ervaringen in muziek is geweest. Ik zal ook niet zo snel een cd van meneer akita kopen, maar als je het live hoort en jezelf de tijd gunt om aan de terringherrie te wennen dan ga je allerlei rare lagen en structuren in de muziek horen. heel erg bijzonder. temeer ook omdat je in een soort trance raakt.
ook bijzonder is inderdaad zijn voorliefde voor sm. hij heeft ook een film gemaakt + de muziek, Lost Paradise. een hele bjzondere film waarin een vrouw voor de camera seppukku pleegt. een shot die ongeveer drie kwartier duurt waarin je de vrouw een zwaard in haar buik ziet steken en daarna opensnijd. een soort overbelicht video effekt en pulserende muziek van akita. het is een heel weird effect omdat je je tijdens de film gaat afvragen of het echt of nep is, zo vervreemdend ziet het er allemaal uit...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door bob303vs909
Ik ook bijzonder is inderdaad zijn voorliefde voor sm. hij heeft ook een film gemaakt + de muziek, Lost Paradise. een hele bjzondere film waarin een vrouw voor de camera seppukku pleegt. een shot die ongeveer drie kwartier duurt waarin je de vrouw een zwaard in haar buik ziet steken en daarna opensnijd. een soort overbelicht video effekt en pulserende muziek van akita. het is een heel weird effect omdat je je tijdens de film gaat afvragen of het echt of nep is, zo vervreemdend ziet het er allemaal uit...

Leuk ..
Is die film niet door Disney uit gebracht ?

hehehehe hier wordt weer het kaft van het koren gescheiden

ik trek het ook niet zo maar dat komt omdat mijn hoofd het niet gewend is
stockhousen trek ik dan al iets meer

pole vink dan weer fantastisch

en tja rare films ik hou er wel van !
pas nog naar dogville geweest .. heerlijk anders

ook zo'n typisch voorbeeld van het dogma verbreken ;)

Origineel geplaatst door dextah
Leuk ..
Is die film niet door Disney uit gebracht ?

vast niet. snuff brengen ze ook niet uit dus. nah die herrie is idd goed voor SM ja.tis gewoon marteling en naja dat past wel bij SM als hij zijn zooi zo erotisch vind (jezus zal het voorstel niet eens doen bij me meid maar goed...) in japan hebben ze idd maffe dingen ja.

Ik hoorde ergens een lekker stukkie, maar ik weet ff niet meer waar :D
Zag ik nou een EMS Synthi VCS3 op het podium staan bij hem ? Kan dat er ook nog mee? ... soohee ...

[offtopic]
Hmmm... ik denk dat SM toch meer inhoudt dan martelen. Voor die mensen is het de spanning, het spel tussen meester en slaaf. Vergeet niet dat een meester zonder slaaf nergens is. Het is een soort van balans tussen twee mensen.
:kont: \:duivels:
[/offtopic]

Een vrouw die seppukku pleegt lijkt me meer rituele zelfmoord.
Je kunt dit trouwens wel mooi en sfeervol in beeld brengen (zoals eerder gepost hier dmv belichting etc.)
Merzbow zal zijn eigen muziek misschien zien als rituele muziek?

-C-

Origineel geplaatst door PzHKL
En ja hoor wie is degene die ons SM uitlegt: juist ja mista C , de forum local TechnoMasochist

:W prikprik

Hmmm... ik zal nog eens weer serieus op iets ingaan.

maar goed, voor mij blijft het een gekke japanner die C64 data cassettes aan elkaar mixed.

-C-

Origineel geplaatst door C738
[offtopic]
Hmmm... ik denk dat SM toch meer inhoudt dan martelen. Voor die mensen is het de spanning, het spel tussen meester en slaaf. Vergeet niet dat een meester zonder slaaf nergens is. Het is een soort van balans tussen twee mensen.
:kont: \:duivels:
[/offtopic]

-C-
zeker het is de meest vertrouwelijke vorm van seks. alles berust op vertrouwen en het magische woord stop.

Back