Ik heb zeer weinig met dubstep etc dus neem wat ik zeg met een korrel zout.
Maar ik vind de mix te veel in your face. Vooral alles in het midden. Het is juist heel vet op een groot systeem als er wat diepte in zit. Dan zuigt het je er echt in. Maar ik vrees dat het een beetje bij de style hoort.
Snare mag wel helemaal voorin zitten wat mij betreft maar ik wil de tail daarvan goed kunnen horen. Dat maakt het ook veel meer space.
Zeker met veel sub en tophoog. Dat krijgt dan veel meer een accent.
Ook wanneer die gelaagde scheurbas er in komt. Voor die scheur laag mag ook wel wat reverb hebben. Denk dat ik nu mono luister maar wat heel vet is als je met die laag ook met de panning speelt. Dat zuigt je er ook meer in.
Verder arrangement is nice. Ik heb daar echt niet het geduld voor.
Ik vond vooral het begin erg gaaf. Als de meer "dubstep" achtige dingen erbij komen word ik minder enthousiast (dat komt omdat ik niet veel met dubstep heb). Ook beetje wat MadR zegt, er zit iets qua sub niet helemaal perfect. Maar ik zeg dit vooral omdat alles daaromheen eigenlijk kwa mix/freq klopt en goed in elkaar zit. De "arabische vocal" daar heb ik ook niet veel mee. De bass bij 4.20 is knap bedacht. Goed gedaan, ik doe het je niet na en ik hoor goed dat er veel werk in zit.
Ik had hem al een paar keer geluisterd, maar nog niet gereageerd. Vind het gewoon een toffe track... Hoor iedere keer weer nieuwe dingen. Ik zie het als dat je in het begin van de track op de trein stapt (in de auto stapt) met onbekende bestemming en aan het einde ben je in het paradijs... zoiets... tof gedaan!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.