Elke middag weer dat fijn moment!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door fuse
Ben ik nog de enige die weet dat een muur van JohnnyBusca's kamer 303cm is?

Ik wist niet dat de muur van JohnnyBusca's kamer nog te meten was..............
Is zeker gebeurt voordat hij er introk ?

Origineel geplaatst door Slipperman
jij ook al dus :) die met de kroonjuwelen laatst was vet maja die in dat achterlijke europa slaat nergens op...

Kijk baas daar heb je die clown en die acrobaat...

Inderdaad, je moet wel de oldschool-series van hun hebben. Die waarin Aad nog als de baron speelde. Drammels!

8o)

[off topic]

Sly Dog:
Er staan een aantal airbases in de TK sectie.

[/off topic]

Origineel geplaatst door fuse
Ben ik nog de enige die weet dat een muur van JohnnyBusca's kamer 303cm is?

Maar de vraag blijft.
Waarom hebben veel muziekinstrumenten nummers in hun namen?

Waarom heet een 808 een 808 en een 909 een 909?

Daar is ooit eens een studie over geweest (niet alleen binnen synths maar voor een hele reeks van producten). Het blijkt dat het gebruik van nummers en sommige letters het gevoel van techniciteit bevredigen ... hoe meer cijfers en afkortingen, des te meer de consument zich gaat vereenzelvigen met een techneut.

Wat daar nu echt van aan is, weet ik niet maar ik vind wel dat je op den duur met nummers in de knoei komt te zitten ... zowel als producent om aan nummers te komen die uniek en makkelijk identificeerbaar zijn als voor de consument die al z'n materiaal maar moet kunnen onthouden (had ik nou een TR4000XL of was het de MPC808 :dubbel: )

Persoonlijk vind ik een naam als Minimoog, Memorymoog, Trident, Polysix enz mooier klinken dan een kille SH5, CS80, SY99 ... maar ja, what the heck ... als het ding maar goed klinkt, ongeacht de naam ;)

:doei:

Elk jaar weer dat fijne moment.............vandaag is de dag!

Attachments

• 303.jpg
    303.jpg
    9,5 KB · Bekeken: 74
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back