Dank je voor je comment Krek,
Het was ook mijn eerste "opzet" en moet het geheel nog even op mij af laten komen.... aangezien ik al lange tijd niets meer gemaakt had wou ik het dus "delen" en zo wellicht nieuwe ideeën op te doen (het extern plaatsen geeft het wat afstand) plus feedback is altijd fijn natuurlijk
Maar ik was gisteravond wat aan het denken geslagen.......
Ik heb eens (in eerste opzet) voor een Nederlands radiostation een mix gemaakt van 15minuten van diverse tracks die ik gemaakt heb die ik weer opnieuw voor de mix in elkaar heb gezet (incl nieuwe stukken)
(deze mix is later via vriendelijk mede forumlid vcovca nog eens uitgezonden en is naderhand nog in Engeland radioaktief geweest)
Nu wil ik (dat is het idee tenminste mits de tijd dit toelaat) proberen om een 45min 1 uur mix te gaan maken (zoals men vroeger wel eens deed) met duistere ambient drone acid techno en abstrakte pielers.
Dit is echt gigantisch veel werk (mede ook omdat er een verhaallijn in moet zitten)
Dus ja, zou er twee nummers van kunnen maken (wel met een andere drumloop en een die ik in eerste instantie in gedachte had) maar ik denk dat ik voor de langere optie ga.
Wordt dus meer