Het forum dat dicht slpt door massa opkopers

DRe

SSM spacestation
Ik heb het idee dat het forum nu word gebruikt door investeerders in synths "ik wil dit kopen in perfecte staat ik wil dat kopen in perfecte staat" kan ik dat uit zetten ergens.

BEstaat dat echt "investeerders" in synths?, dat is toch niet echt een lucratieve investerings markt lijkt mij....misschien als je in de jaren 90 1000 TB303s kocht voor 50 gulden ok....

En als het fenomeen wel bestaat, so what? Mensen die zeldzame synths in goede staat naar BE of NL brengen lijken me niet echt een nadeel. Je gaat die mensen niet doen verdwijnen door ze van SF te bannen of ze te negeren, en welk nadeel heb je ervan?
-als je die zeldzame synths in goede staat zelf niet wou kopen, maakt het niks uit dat een ander dat wel doet
-als je die zeldzame synths in goede staat zelf wel wou kopen, ben je één van hen.

Kortom: non-issue.

BEstaat dat echt "investeerders" in synths?, dat is toch niet echt een lucratieve investerings markt lijkt mij.....

Je zou verbaast zijn waar handelaren allemaal ´goud´ in zien. Hoeveel (simpele) bandrecorders de grenzen overgaan en driekeer over de kop gaan. Ongelooflijk

Jazeker, kopen op Marktplaats en verkopen op Ebay, zoiets.

Tomaten en komkommers gaan ook drie keer over de kop, toch eten we bijna dagelijks salade

Synths lijken me nou ook niet echt een dikke investering. De paar synths die echt collectors items zijn vind je toch niet op SF. Moet wel eerlijk zeggen dat ik op outboard gebied SF altijd wel in de gaten hou, om direct toe te kunnen slaan als er iets interessants voorbij komt. Maar 90% van de gear die hier verkocht word, is toch een beetje budget spul, dus dat zal nooit een investering zijn...

Als die opkopers alles opkopen , dan wordt het forum leger toch?
Hoezo dichtslippen dan ?

dan_karaty.jpg

Ik bedoel met deze post meer dat ik zie als ik "berichten van vandaag" indruk dan een heleboel gezocht items , ik heb niets tegen die forumerers die spulletjes kopen maar kan je dat ook uit zetten die berichten omdat ik het voormij zelf gewoon teveel vind hoeveel dat er zijn.

kan je dat ook uit zetten die berichten omdat ik het voormij zelf gewoon teveel vind hoeveel dat er zijn.
Er is geen optie om "Berichten van vandaag" anders in te stellen maar je kunt wel een eigen favoriet maken die doet wat jij wil: https://www.synthforum.nl/forums/search.php?do=getdaily&exclude=21,88,54
21 en 88 werden standaard al weggelaten, door 54 toe te voegen wordt ook "te koop gevraagd" weggelaten.

21 = marktplaats aangeboden
88 = marktplaats archief
54 = marktplaats te koop gevraagd

Dat ga ik eens proberen. Thanks

ik zoek nog een microkorg in sublieme staat.

frabz-what-if-i-told-you-i-was-just-messin-wit-ya-head-59fb55.jpg

Back