Het forum dat dicht slpt door massa opkopers

Er is geen optie om "Berichten van vandaag" anders in te stellen maar je kunt wel een eigen favoriet maken die doet wat jij wil: https://www.synthforum.nl/forums/search.php?do=getdaily&exclude=21,88,54
21 en 88 werden standaard al weggelaten, door 54 toe te voegen wordt ook "te koop gevraagd" weggelaten.

21 = marktplaats aangeboden
88 = marktplaats archief
54 = marktplaats te koop gevraagd
Bedankt voor deze goede tip. Zonder marktplaats deel blijft er niet veel meer over van dit forum op het moment.

Hoho, er zijn ook altijd nog de nodeloos off-topic dwalende meta-topics als deze :walker:.

eenvoudige-aan---uit-knop_318-9894.jpg

Het kan aan mij liggen maar ik heb eens door het te koop/ruil gevraagd subforum gekeken en zie eigenlijk alleen maar vraag naar heel specifieke zaken. Dat is toch juist waar dit subforum voor is?

Ik heb op deze manier al behoorlijk wat spullen verkocht omdat mij duidelijk werd dat iemand zoekende was naar iets waar ik over twijfelde om het in mijn setup te houden. Goed voor beide partijen toch?

Dicht slibben vind ik, als je kijkt naar hoe een klein percentage van het totaal aantal posts het betreft, behoorlijk overtrokken.
Mensen zoeken heel vaak ook gewoon een jong gebruikte unit met wat prijs voordeel of iets wat niet meer te koop is via reguliere kanalen. Volkomen relevante redenen om een poging te wagen via het te koop/ruil gevraagd subforum een poging te wagen lijkt me....

Het dichtslibben valt sowieso nogal mee heb ik het idee, zoveel gebeurt hier nu ook weer niet als je kijkt wat er op een dag gepost wordt.

En als het dan toch echt een probleem zou worden, gewoon de "alles samen in 1 post" regel van Aangeboden op Gevraagd toepassen. Maar ik zie momenteel echt geen probleem en in Gevraagd vind ik "1 artikel per post" zelfs duidelijker.

Ik ben ook een liefhebber van zeg maar verzamel synths. is net als postzegels verzamelen, een dure hobby, maar uiteindelijk kost het je een hoop geld. Heb paar jaar geleden een Yamaha DX7 puntgaaf, met doos en originele boekjes kunnen kopen, ok, te duur natuurlijk, maar wilde hem graag hebben.... nostalgie van jaren 80 denk ik. Staat in mijn studiootje, op een standaard helemaal afgedekt, ik gebruik hem nooit. FM7 die pluggin via Ableton doet het beter als die oude jongen, lol.

en ik ga zeker geen geld verdienen met die yamaha dx7 over paar jaar, er zijn er teveel van gemaakt, was een massaproduct toen in de jaren 80

Back