Patat Met
TB or not TB
S900 en DPX-1 zijn 12 bit. Daarnaast heb ik ook nog de Linn9000, die is 8 bit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon doen als je zeker weet dat je hem niet snel van de hand gaat doen. Dan moet je die ouwe meuk moet je imo zo veel mogelijk updaten![]()
Graag, maar $195 + shipping voor een service die de meeste merken tegenwoordig gratis aanbieden? Daar heb ik wel wat moeite mee.

Begrijp jij wel dat je een sampler uit 1988 heb gekocht waar 10 jaar na dato door een ander bedrijf dan akai een nieuw OS voor is gemaakt? Ja het is prijzig maar het is het meer dan waard, je kan met die ouwe meuk niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Eproms kopieren gaat denk ik ook niet zomaar gebeuren en kleeft wat mij betreft het zelfde sausje als illegaal downloaden aan.
Dat is iets legaal is wil nog niet zeggen dat dat perse goed is, net als dat als iets illegaal is dat ook niet wil zeggen dat dat dan slecht is.
![]()
In Nederland is het downloaden van muziek legaal. (omdat de wetgeving daarover zo oud is)Daar ben ik het mee eens, maar jij schrijft dat downloaden illegaal is en dat is niet waar. Downloaden is legaal.

Alleen muziek en video voorlopig nog, software is nooit legaal geweestDaar ben ik het mee eens, maar jij schrijft dat downloaden illegaal is en dat is niet waar. Downloaden is legaal.
en een EEPROM / OS is toch echt Software