Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Christov
das niet grappig madr, ons jaloers maken![]()

Origineel geplaatst door jes303
tx16w hierzo. hoewel een redelijk goed te bedienen apparaat (uiteraard met typhoon2000) vind ik het een nogal slappe output hebben... ut geluid knalt er niet lekker fel uit, maar komt er voorzichtig uit druppelen.
heeft iemand tips hiervoor (hoe ik bijv. m'n compressor zou kunnen instellen voor een wat steviger geluid) ?
Origineel geplaatst door Errol
Dat (on)ding heb ik ook gehad.
Inderdaad de outputs waren nogal mager.
Wat ik altijd deed was de samples in een editing programma inladen en dan normalizing/compression der op los laten.
Daarna weer terug het (on)ding in.
Werkt wel maar kost je veel tijd.
ik ga er waarskijnlijk eentje halen, s950 ofzo...
Origineel geplaatst door Errol
Dat (on)ding heb ik ook gehad.
Inderdaad de outputs waren nogal mager.
Wat ik altijd deed was de samples in een editing programma inladen en dan normalizing/compression der op los laten.
Daarna weer terug het (on)ding in.
Werkt wel maar kost je veel tijd.
Origineel geplaatst door jes303
ik zie weleens s950's en ook s1000's staan voor weinig. zijn deze bakken nou te prefereren boven een s2000 (kwa sound, interface en / of mogelijkheden? de prijzen liggen namelijk nogal bij elkaar in de buurt...
mikemix bedoel je puur drums....want als ik beat bedoel bedoel ik ook de andere samples enzo, het geheel zeg maar....
Origineel geplaatst door mikemix
Vooraf moet je eerst een duidelijk onderscheid maken nl
S950 is een 12 bit sampler
S1000 is een 16 bit sampler
Vooral van de S1100 is bekend dat daar enorm goede convertors in verwerkt zijn.
S1000 ligt ook daar in de buurt.
Qua interface en mogelijkheden is persoonlijk, maar naar mijn mening nog altijd goed bruikbaar.
) en zo erg fijn en snel sampletjes knippen...