OB6 snipje 2

nou, dan valt mn wereld in duigen nu :D

is gewoon n vet ding haterschgg, maar andere dingen zijn ook vet en alles :okdan:

ik zal nog wel een snipje uppen later. die wordt vet jonge, MINDBLOWING

Wat een gezever weer allemaal. Geen wonder dat ik nauwelijks meer op synthforum rondhang.
Gewoon lekker allemaal je ding doen, of je dat nou met een OB6 of met een aarsfluit.

Wat een gezever weer allemaal. Geen wonder dat ik nauwelijks meer op synthforum rondhang.
Gewoon lekker allemaal je ding doen, of je dat nou met een OB6 of met een aarsfluit.

Amen

Echter het is niet een 'gezever'.

Als iemand zijn blijdschap toont wekt dit bij andere partijen steeds ook wrok op die zich versholen uit.

Daar moet steeds zo snel mogelijk komaf mee gemaakt worden.

Als het maar anaaloog is

*badoep psssshh*

Als je discussie moe bent kan je ook op het viva forum gaan zitten en elkaar allemaal napraten. 'Oh fantastisch, dit dat alles' :D

Of zijn alleen andersmans meningen gezever? Lijkt het wel op. ;)

Anyway ik vind hem wel silky klinken. Ben benieuwd naar de volgende snippet :)

Ik vind dit echt helemaal nergens op lijken! Koop dan gewoon een kraakheldere vst, desnoods gekraakt!

Dat klopt. Maar als je iets post moet je ook kunnen verdragen dat mensen hun ongezouten mening geven. Anders stel ik voor dat er voor elke thread een " reageren uitgeschakeld" optie wordt geïnstalleerd...

Ik ben nog niet heel erg onder de indruk .. eigenlijk.

Bon, ik dus voorlopig ook niet. En mij ging het helemaal niet over VST vs Analoog (dat maken anderen ervan) dan wel over de verhouding prijs / resultaat. (lees en besluit dan)
En die vind ik bij dit apparaat helaas voor de vurige pleitbezorgers, niet in de ideale verhouding. (en dat vind ik ook van sommige NL's, Korgs, e.a.)
Analoog of digitaal. Doet er voor mij in deze discussie niet toe. Elk toestel is voor mij bruikbaar.
Little overpriced. Mensen geven nu eenmaal graag geld aan sexy apparaten (OB6 is het wel) en worden dan selectief doof en blind voor de realiteit.
Voor sommigen voldoende reden om meteen beginnen te kwaken dat ik watten in m'n oren heb.
En dan kan ik enkel glimlachend m'n schouders ophalen over even zoveel zolderkamer expertise.8)

Dus Fjoesz, fijn als jij blij bent.Top en geniet ervan. Ik zou 1.200€ een meer aanvaardbare prijs vinden voor hetgeen ik hoor van een 6-stemmige synth.
En straks is dat het geval als genoeg bezitters 'm weer van de hand gaan doen. Misschien koop ik 'm dan. En hopelijk begijp je mijn visie over een Sylenth die ik 90€ 2dehands heb betaald...
Per slot kan je uren verder gaan of iets te zoet of te zuur is. Wat je er dan voor moest betalen is een ander gegeven.

Laatst gewijzigd:
Mijn reactie ging ook over beide kanten, niet slechts over één zijde.

Nu bestaat er weinig objectiviteit bij een dergelijk onderwerp, en iets is zijn geld waard als iemand het er voor uitgeeft. Nu lijkt de OB6 mij een heel mooi instrument maar zou er niet snel een dergelijke som geld voor uitgeven.

En mij ging het helemaal niet over VST vs Analoog (dat maken anderen ervan) dan wel over de verhouding prijs / resultaat. (lees en besluit dan)

eerst over prijs verhouding maar je schakelt wel snel over op VST VS analoog.

en ja jij begint,niet de andere, het is daarom ook dat de andere er verder op ingaat,hij begrijpt goed de intentie van jouw post. VST VS hardware analoog.

Sylenth of Electra klinkt gewoon een pak vetter

als je nu zou gepost hebben dat die OB6 niks waard is en slecht gemaakt zou ik dat best aannemen,maar je zinloze reactie door te vergelijken met een vst is eerder met de bedoeling de topicstarter te raken ipv de synth te bekritiseren

Haha, lekker jonges :D
Ik heb m inmiddels aan t brullen en zwieren hiero
Vet ding man

ik vind het allemaal lush klinken. Ik denk dat mensen met een matrix 1000 ook wel het een en ander herkennen in de sound.

Leuke demo liedjes van de ob6 hoor. Lekker crea bea.
Het gezanik, vergelijken en afkraken heb ik maar even eruit gefilterd..

Haha, lekker jonges :D
Ik heb m inmiddels aan t brullen en zwieren hiero
Vet ding man

precies, daar gaat het om, who cares wat een ander vindt, toen ik in 2000 enthousiast vertelde hoe vet Absynth was werd ik ook door 99 procent uitgelachen hier. Boeide mij totaal niet overigens en nu 16 jaar later is vermoedelijk meer dan 80 procent van de hit songs gemaakt met vsts :D

Back