MacGyverGear
midi-life crisis
Ahum.. ik val even binnen hoor 
En dan de sleuven in het plaatwerk. Heb jij soms vierkante freesjes?

Plaatwerk van laten we zeggen 1 x 0.4 meter. Hoe ga jij dat opspannen? (zonder dat het gaat trillen als 'n malle!!)Als je de originele behuizing incl. gaten en sleuven goed inmeet kun je die zo overzetten in het cnc programma en met 1 druk op de knop gaat alles vanzelf.
En dan de sleuven in het plaatwerk. Heb jij soms vierkante freesjes?

Ik had dus afgesproken met ambi-j. Met deze man samen werken was echt een verademing voor me. Ik heb echt nog nooit zoiets meegemaakt. Hij had nog niet eerder een jupiter van binnen gezien en had me al gewaarschuwd dat hij niet kon garanderen dat hij de synth kon repareren. Hij durfde het wel aan omdat hij wel ervaring heeft met de digitale componenten. Waar de meesten, zoals eerder door anderen werd opgemerkt, veel moeite hebben met het digitale gedeelte, is dit juist zijn specialiteit. Hij heeft zelf zijn eerste computer gemaakt toen ik nog in de wieg lag. Het mooie was dat ik het zelf ook allemaal goed kon volgen en ik zei op een gegeven moment , als het vandaag niet lukt dan ben ik toch blij met alle kennis die ik heb opgedaan.