Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door olafmol
echt een geweldige bak.... bijna iedereen waar ik close muziek mee maakt schetst z'n nummers op ofwel een RM1x of een RS7000, om ze daarna verder uit te werken met software en/of andere hardware.... zie het als de piano of gitaar voor electronische muzikantenje gaat zitten, en je werkt met hele basis-geluiden je idee uit tot het staat, en daarna kun je de geluiden en mix met allerlei vette stuf vervangen en dan wordt het alleen maar beter.... serieus, ben nog nooit zo'n goede hardware seq tegengekomen als de RM1x (ja en ik ken er een heleboel
![]()

Origineel geplaatst door bobaphat
Hum dat zei je ook van de rs7000 Olaf![]()
Origineel geplaatst door r.5
Voor de ingebouwde klanken moet je het iig niet doen,
je zal er geen kant-en-klare nummers mee maken
die klaar zijn om zo op CD geperst te worden.
Dat vind ik wel een beetje onzin,met wat externe app. kun je er echt wel wat geks uithalen. Oke niet alle geluiden zijn er geschikt voor,maar er zitten zeker wel geluiden in die je voor de full monty kunt gebruiken. Alleen de kunst is de juiste geluiden te kiezen naar mijn mening.
Vond het altijd een erg goede bak,vooral om direct tracks te maken. En heb toen de interne seq.nooit gebruikt. Mijn vorige trackjes op het forum zijn uitsluitend alleen met een rm1x gemaakt.Droog uit de rm1x,oke het klinkt soms wat digitaal maar je hebt er echt wel super veel aan.Soms heb ik weleens spijt dat ik hem toen verkocht heb.
Dus kun je er met de bak zelf geen kant-en-klare nummers mee maken die klaar zijn om zo op cd geperst te worden.Origineel geplaatst door justin
Dat vind ik wel een beetje onzin,met wat externe app. kun je er echt wel wat geks uithalen.
Oke niet alle geluiden zijn er geschikt voor,maar er zitten zeker wel geluiden in die je voor de full monty kunt gebruiken. Alleen de kunst is de juiste geluiden te kiezen naar mijn mening.
Vond het altijd een erg goede bak,vooral om direct tracks te maken. En heb toen de interne seq.nooit gebruikt. Mijn vorige trackjes op het forum zijn uitsluitend alleen met een rm1x gemaakt.Droog uit de rm1x,oke het klinkt soms wat digitaal maar je hebt er echt wel super veel aan.Soms heb ik weleens spijt dat ik hem toen verkocht heb.

Moet je denk ik wel ff iemand zoeken die je er mp3tjes van kan bakken/
. Ik gebruik m'n Rm1x als rag bak niet als kladblok. Ik ben echt vol og over de geluiden, en heb ook al vele mensen er mee blij gemaakt op feestjes. Het is een goede techno/tekno bak en drum 'n bass lukt ook wel, je mist trouwens wel erg een sampler, dus die erby en je hebt een droom systeempje 
Origineel geplaatst door Roel
Dus kun je er met de bak zelf geen kant-en-klare nummers mee maken die klaar zijn om zo op cd geperst te worden.
Geen onzin dus.
Bedoel daarmee wel randapp.! ROEL
Origineel geplaatst door Roel
ah, u leert mijn naam al met hoofdletter schrijven, niet gek... niet gek.
met bovenstaande opmerking verandert dus nog steeds niets aan het door mij eerder aangegeven waardeoordeel dat een rm1x een hele fijne bak is maar niet in staat om zonder externe randapparatuur studiokwaliteit nummers af te leveren.

Origineel geplaatst door cloudman
ps: dus volgens sommigen deugd ze op zich voor techno. wat zijn de meningen voor electro?
![]()