Ik ben op zoek naar wat nieuwe gear, Ik maak hiphopmuziek en gebruik daarbij cubase met halion en wat softsynths en een rm1x. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar wat nieuwe hardware..
ik dacht misschien is een mpc wat voor me... maar dan vraag ik me af ok ik nog wel wat heb aan mijn cubase en mijn net nieuw aangeschafte audio pc. Heb ik wat aan een mpc als ik met cubase wil(denk ik) blijven werken?
of heeft iemand ervaring met die modules van emu turbo, phatt planet phatt etc. Ik gebruik relatief weinig samples... speel bijna alles zelf in... het gaat me dan ook om mooie drums en mooie geluiden..
bovendien liefst iets met meerdere outputs..
heeft iemand wat tips wat voor machines ik kan bekijken?
met vriendelijke groet,
CAP
ik dacht misschien is een mpc wat voor me... maar dan vraag ik me af ok ik nog wel wat heb aan mijn cubase en mijn net nieuw aangeschafte audio pc. Heb ik wat aan een mpc als ik met cubase wil(denk ik) blijven werken?
of heeft iemand ervaring met die modules van emu turbo, phatt planet phatt etc. Ik gebruik relatief weinig samples... speel bijna alles zelf in... het gaat me dan ook om mooie drums en mooie geluiden..
bovendien liefst iets met meerdere outputs..
heeft iemand wat tips wat voor machines ik kan bekijken?
met vriendelijke groet,
CAP