Wazige clip

CreOn

Alles naar de knoppen....
Maar wie hem hebben wil....hier vind je de clip van Chronologie Part 8.
Equinoxe 5 en Oxygene 8 zijn ook nog te downen.
Have Phun!

jarre is en blijft mijn all time muzikale held en voorbeeld! Meer van dit soort clips!

die clip van Equinoxe 5 lijkt af en toe wel een aflevering van Monty Python's Flying Circus:

Jarre op het strand, Jarre in het Bos: "...and now for something completely different..." ;)

wat een ongelofelijke 'foute' clip, maar wel lachuh :D

Jarre doet ook helemaaaal niet aan zelfverheerlijking.....:dubbel:

hij blijkt trouwens uitgezonden te zijn door de AVRO, maar dan wel lang geleden, want de presentator was 'Bas Westerweel'

de muziek blijft overigens wel goed....:okdan:

die equinoxe was in 1990, stond in de aftiteling. Op de images videoband staan nog veel meer jarre clips.

Klopt....echter deze uitvoeringen niet!
Peroonlijk vind ik het wel leuk om die ouwe bakken aan het werk te zien (net zoals in enkele clips op images).

wat word er hier gebruikt door mr. jarre?

Attachments

• jarre1.jpg
    jarre1.jpg
    67,2 KB · Bekeken: 67
Origineel geplaatst door 6 trak
wat word er hier gebruikt door mr. jarre?

Bovenste is een 'Rythmi-computer' (wat dat ook mag zijn)

en het onderste plaatje is een RMI harmonic synth :)

das een bak van RMI die onderste :)

damn zie al in de antwoord page dat marcel me voor is :( maja maanie uit. in de clip heeft hij ook zijn farfisa, cs80, elka en korg staan en nog paar bakken die ik nie zo snel kan identificere.

enig idee wat voor mengtafel hij heeft?

zeer waarschijnlijk een frans merk...
iets van "S...?? Equipment" met daaronder de text "FRANCE" (zie 2e afbeelding)

...voor de zekerheid is deze deze vraag ook ff voorgelegd op het officiele JMJ forum...

Attachments

• jarre2.jpg
    jarre2.jpg
    87,9 KB · Bekeken: 63
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door 6 trak
zeer waarschijnlijk een frans merk...
iets van "S...?? Equipment" met daaronder de text "FRANCE" (zie 2e afbeelding)

saje waarschijnlijk

volgens mij heb je gelijk... en blijkbaar is deze mixing console nog steeds in gebruik bij Jan Michiel de Jarretel...

qua google-truck vond ik dit:
Recorded during concerts performed in Peking and Shanghai in October 1981 by Rene Ameline and Patrick Auffour on The Flight Mobile with the Saje console.
zie ook deze link

Cool!!!
Dat rekje achter hem:D

Attachments

• china5.jpg
    china5.jpg
    12,9 KB · Bekeken: 64
Origineel geplaatst door Slipperman
das een bak van RMI die onderste :)

damn zie al in de antwoord page dat marcel me voor is :( maja maanie uit. in de clip heeft hij ook zijn farfisa, cs80, elka en korg staan en nog paar bakken die ik nie zo snel kan identificere.

enig idee wat voor mengtafel hij heeft?

Mengtafel? Geen idee helaas.

In dat videootje zag ik nog een ARP2600 staan, een Korg Polyphonic Ensemble zoals deze, de onafscheidelijke Eminent 310 en die CS80 is helaas een CS60 ;)

Origineel geplaatst door Marcel D
Mengtafel? Geen idee helaas.

In dat videootje zag ik nog een ARP2600 staan, een Korg Polyphonic Ensemble zoals deze, de onafscheidelijke Eminent 310 en die CS80 is helaas een CS60 ;)

die string ensemble had ik idd ook al gevonden ja maar die arp niet. dat niet dan dat ding op de farfisa?

Re: Wazige clip

Origineel geplaatst door ZmokE
Maar wie hem hebben wil....hier vind je de clip van Chronologie Part 8.
Equinoxe 5 en Oxygene 8 zijn ook nog te downen.
Have Phun!

Getriggerd door andere thread... heb jij ze nog, ze staan niet meer online... ;{

Back