Boeken over trance...?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
waarom zou je eigenijk die boeken willen lezen over dit genre ??

Als ik iets aan het lezen ben over muziek dan denk ik .... aarggh Knopjes... aanraken .... niet lezen maar voelen (dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriendin, maar goed, dat terzijde)...
Snel uitgelezen dan...

Het enigste wat ik lees zijn nog wel eens muziektijdschriften als ik bij mijn vriendin ben, maar een specifiek boek over trance of techno... nee dank je wel.

bwoei bwifie bwoei tsa
tsa tsa tsa tse
bwiiooeia
a
a
a
iheaeeh
ya
hee
ya
he
ha
hehe?
.....

Attachments

• afbeelding(8a).jpg
    afbeelding(8a).jpg
    11,6 KB · Bekeken: 91
Origineel geplaatst door sander
Check het boek

Hoe maak ik een trance hit voor dummies
ISBN 0291388329

Succes!

dat boek ken ik , daar heeft Tiesto alles uit...een aanrader ! :okdan:

Re: Boeken over trance...?

Origineel geplaatst door DJ Michael
Hoi ...
ik zoek enkele goeie boeken over hoe je trance songs opbouwt het liefst een boek dus icm reason.
ik had 1 gevonden van easycomputing maar dat leek me meer voor de leken.
ik kan zelf wel trance songs maken maar ik wil het graag nog verbeteren

vandaar:)

Godzijdank heb ik zo'n boek nog nooit gezien. Het is al belachelijk makkelijk om een trancesound te realiseren (laat staan hardhouse/style) en dan ook nog een boek maken zodat iedere pikkesteyn dat kan.

Oef....ik had even een paniekmoment!

Trouwens....een boek voor iets als dat is natuurlijk sowieso geen goed idee.......iedereen die zijn nummers precies hetzelfde produceerd? (Dat wordt dan nog meer: "Hey.....heb ik dit niet al eens eerder gehoord") (De Poewaa bassline uit de hardhouse begint me nu echt misselijk te maken).

Anyways....off topic denk ik: TIP zoek geen boek over trance maar verdiep je eens wat meer in hoe een geluid of mix tot stand komt (met bijvoorbeeld een boek over synthese of mastering). Als je dan naar wat trance tracks luistert dan valt dat echt ineens op zijn plaats!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back