BananaWorld
Addicted to Music
De volgende synths zijn ook uitermate geschikt:
- alesis andromeda
- waldorf wave

- alesis andromeda
- waldorf wave

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door fuse
Niemand de Kawai K5000 of Yamaha VL70m in gedachten?
Of een gewone huis/tuin en keuken sampler?
FM synthje kan ook wel. Van DX7 tm FS1r.
Eigenlijk kun je met elke synth ambient maken.![]()
Origineel geplaatst door quifster
kwa sounds 100 keer zo goed

ik heb zowel de korg karma als de kawai k5000s. Ik kan je melden dat de kawai k5000s hele aardige ambient sounds kan maken. Echter de korg karma klinkt kwa sounds 100 keer zo goed en is echt veel makkelijker te programmeren. Mijn indruk is dat de kawai k5000s leuk is voor ambient in het begin maar dat je er snel op uitgekeken bent. De korg karma blijft zorgen dat je steeds weer nieuwe dingen ontdekt. Dit komt in grote mate door de enorme hoeveelheid GE's (generated effects) die je vrij kan toekennen aan je patches. zelfs de meest basale patch komt enorm tot leven door al die manipulaties van je sound.
je mag

. New age kan je met alles maken 

Origineel geplaatst door ADBsound
ik ben er nog niet helemaal uit.
wie kan mij de advies geven welk synth goed is voor, Ambient en New Age geluiden.
Groeten
Andre
Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
--alle synths

Kan je leuke geluiden uiat halen met een beetje leuke libary... Akai S serie, Emu Esi, of Yamaha serie is erg aan te radenOrigineel geplaatst door Digimod
Heb ook een K5000 en als je goed kijk zitten daar knopjes opje mag
daar best opdrukken hoor dan komt er meer dan alleen de preset geluiden uit![]()

Goh, :confused: bedankt voor de tip
p.s. sta jij met je site ook op de website van kawai als sounddesigner voor de k5000s? nee? ik wel hehehe
dus geloof me maar ik weet waar ik over praat.
zit geen standaard preset in mijn kawai k5000s, maar de karma is toch echt veel beter in mijn optiek. Hoeft niet jouw mening te zijn natuurlijk.![]()

Origineel geplaatst door Digimod
Zo hebben we alle synths een beetje gehad![]()
Er is eigenlijk niet een ambient synth denk ik , je kunt met iedere synth
min of meer ambient geluiden maken.
Van belang is dat je ook goede effects hebt om tot een beetje ambient
te komen, of L*L ik nu weer uit mijn nek..![]()