Ontmoet de Clavia G2

Op 30 november 2003 is er in Music House, Utrecht, een gratis mogelijkheid om de Clavia G2 te zien, te horen en te bespelen (afgezien van de drukte). Rob Hordijk en Åke Danielson kunnen alle vragen 'bijna' beantwoorden. Voor de precieze aanvangstijd, bel even naar Music House:
http://www.the-music-house.com/index2.html

Wout

Cool!

Alsof het een beroemde filmster of schrijfster was of zo.

Maar gratis is niet duur! ;)

Vond de G2 Guitar demo al overtuigend.
Ben benieuwd wat voor sounds er allemaal uit de G2 te toveren zijn.

ik zou graag een kijkje komen nemen, maar het zal wel superdruk worden en daar pas ik voor. kan slecht tegen drukte. al helemaal als ik er ook nog wat van wil meekrijgen. dan heb ik al snel het idee dat ik voor niks gekomen ben en moet al een eind rijden :( ik zou het wel aanraden dat wel. leek me erug leuk dat wel.

fatar

Origineel geplaatst door Fatar
al helemaal als ik er ook nog wat van wil meekrijgen. dan heb ik al snel het idee dat ik voor niks gekomen ben en moet al een eind rijden
fatar

Dan ken je Rob Hordijk nog niet! Dat is eerst een algemeen praatje, uitleg en vragen en zo, dan pas met je tengels ergens aankomen. Dan begrijp je ook beter wat anderen voor je op zo'n apparaat aan het doen zijn.

Wout

Word.
Rob geeft een enorme meerwaarde aan een ontmoeting met de G2 (of zelfs de gewone modular).
Ik dacht dat ik als intensief gebruiker vanaf het begin de modular redelijk kende maar naast Rob voelde ik me toch een vrij klein en onervaren gearfreakje. Een demonstatie door hem is zeker de moeite van het reizen waard, realiseer je wel dat de kans dik is dat zo'n demo je een smak geld gaat kosten.

Gaan.

Nah, staat wel mooi tussen een hoop zwart en kabels op een podium. Dat rood blijft een soort baken van herkenbaarheid waar je ook beland.

als het zo is dat je hem die dag daar direct kan kopen en meenemen dan ben ik ook zeker van de partij.

Origineel geplaatst door quifster
als het zo is dat je hem die dag daar direct kan kopen en meenemen dan ben ik ook zeker van de partij.
misschien verloten ze er wel een onder de aanwezigen :)

Origineel geplaatst door ProtoHuman
misschien verloten ze er wel een onder de aanwezigen :)

Leuk idee!
Iedereen één beurt en kiezen uit de getallen 1 t/m 176.450.388.231!

Wout

Voor zover bekend, maar check ook even de MusicHouse site, begint het geheel om 13:00 uur, met een opstart uurtje voor een aantal genodigden (12:00 uur). Einde is om 17:00 uur. Er zullen twee machines aanwezig zijn.

Er zal een explicatie zijn in het begin, over zaken wat er veranderd is in het systeem en waarom, en wat dat betekent in de muziekpraktijk. Vergeet niet alle vragen die je hebt mee te nemen, want dan wordt het allemaal veel duidelijker wat de machine kan betekenen.
Vooral de Delay's zijn zeer interessant. Ook de effecten zijn erg goed. En kam je haar, want ik maak de foto's ;)

Wout

Nog even wat 'vragen' betreft. Op de Clavia site staan nu zes demo Mp3'tjes, met zeven fragmenten. Op het tweede deel van Teaser na, dat, dacht ik, met CuBase is gesequenced, is de rest allemaal G2 stand alone. Deze machine kan er ver.

Wout

Wout, ik zal er zeker bij zijn - geen enkele VA heeft mij tot nu toe kunnen overtuigen maar je moiet altijd een "open mind" houden dus wie weet... ik weet in ieder geval zeker dat dit soort happenings bij Music House altijd leerzaam en heel gezellig zijn. dus tot ziens & horens op de 30ste november in Utrecht

die G2 is nu op het forum in diverse draadjes al zo gehyped, das ongelofelijk, lijkt wel alsof dit ding een synth revolutie moet gaan ontketenen ofzo! prijs is iig wel scherp. Wat ik interessant zou vinden is of ie volledig patch compatibel is met de nord lead 3.

Back