Studio Pics.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Is deze van zombienation? Daar lijkt ie namelijk wel op..

Zombienation.....
Dat loopje in dat hitje van hun, dat kwam toch uit 'n oud C64-spelletje ???
Waar hebben ze dat uit gehaald ?
Sample uit het spelletje, SID-chip, of iets anders ??

Dat geluidje klonk zo lekker goor lofi !

Om lekker verder te ouwehoeren 8o) Ik hou ook wel van een beetje kaal en zonder franjes en gedoe in mijn studiootje. Het is dat dat bij mij niet kan omdat ik in 1 kamer leef, maar anders wist ik het wel. Functioneel, minimalistisch, en licht...

Is deze van zombienation? Daar lijkt ie namelijk wel op..

Yep, en deze ook.

Attachments

• sp_zn1.jpg
    sp_zn1.jpg
    119,4 KB · Bekeken: 78
g spott

g spott

Ik zie daar heel veel mooie dingen staan> veel kwalitatiever dan zijn muziek die is alleen maar gericht op kwantiteit...Ben erg benieuwd waar hij in godsnaam een avalon unit voor gebruikt:)
hands in the air...???

Origineel geplaatst door gemmetje
Dat loopje in dat hitje van hun, dat kwam toch uit 'n oud C64-spelletje ???
Waar hebben ze dat uit gehaald ?
Sample uit het spelletje, SID-chip, of iets anders ??

Dat geluidje klonk zo lekker goor lofi !
Klopt! Was goor... Wat zijn dit voor twee apparaten boven die 808...

SIDStations!

Attachments

• sids.jpg
    sids.jpg
    3,7 KB · Bekeken: 71

SIDStations!

Dank u !

sorry, mijn ogen werden vertroebelt door al die gier.....

SIDStations!

De bovenste lijken wel externe schij(v)f(en), voor zo te zien de MPC,
als ik het kabeltje mag geloven, eronder:confused:

Lees ook vooral de stukjes over de makers van de site. Ze komen uit Asten, Helmond (Hellimond!!!!!!!) en Eindhoven, favoriete drankje is safari cola, of jus d'orange (when they MUST drive...), favo auto is een ferrari, auston martin of lamborghini en ze hebben allemaal gedraaid in bar 'Zat Konijn'....

joepie...

Origineel geplaatst door bob303vs909
Lees ook vooral de stukjes over de makers van de site. Ze komen uit Asten, Helmond (Hellimond!!!!!!!) en Eindhoven, favoriete drankje is safari cola, of jus d'orange (when they MUST drive...), favo auto is een ferrari, auston martin of lamborghini en ze hebben allemaal gedraaid in bar 'Zat Konijn'....

joepie...
Jip... Asten! Heusden is eigenlijk nog beter, maar toch... Ik ken die gozer. Relaxe mensen. :)

En stekke.... johnnybusca@tonyblack.org <-- MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER foto's en wanneer kan ik langs komen..

Ja wat gaaren opgezetten studio's....had wel wat meer verwacht van sommige producers......maar ik denk dat er ook veel oude foto's tussen zit///

Zijn inderdaad wel veel oude foto's. Op de site van Morel Muziek staan recentere foto's van een aantal van deze studio's.

Origineel geplaatst door mikemix
Denk dat die verzakking vd tafel opzich wel
meevalt, tis vertekening vd lens, let maar op de
plint, die buigt vrolijk mee.

Ehhh.....ik ben bang dat je ogen een beetje vertekenen :D

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Ehhh.....ik ben bang dat je ogen een beetje vertekenen :D

OOOh is dat het!
Begreep er al niets van, dat ik vorige week met 11 TB's zat te spelen met 1 hand.....

Origineel geplaatst door donbrasco
Dit is 'm nu.. :)

4side_sm.jpg

Grote pic:
http://www.zombienation.com/studio/sideview.html

Pfff met alle respect maar ik vind die mister Zombie maar een vuilak moet je die vloerbedekking zien joh !
Als je dan ook nog eens naar die MS-404 en die Proteus kijkt die ff zeer cool 45 graden hangen tsjjjjj
Zo'n persoon is ook geen MPC4000,Machinedrum en TL-Audio waardig in mijn ogen..

Vraag me dat weleens af of dat nou zo hip is (of hop) om nonchalant met apparatuur om te gaan wat voor anderen echt heilig is of anderen lang voor moeten sparen...
Nee ik vind de Zombie studio echt zoiets van pfff die MS-404 als ie kapot is dan koop ik wel ff een nieuwe.

(Ik kom er nu achter dat ik best wel een zeikerd ben momenteel en dat ik nu ff zeer negatief ben ingesteld dus vergeef me deze post)

Back