Samson condensator microphone C03

CO3-angle-web.jpg

* Switchable SuperCardioid, Omni and figure-8 pickup patterns
* Dual 19mm capsule design
* Switchable high-pass filter and 10dB pad
* Gold-plated XLR connectors

hij's net nieuw, dus ik denk dat niemand 'm nog heeft.

in zowel de Future Music als de SOS van deze maand staan reviews.

[ot] bij feedback verkopen ze nu trouwens Superlux condensator mics (ECO-H6A) voor maar 20 fokkin' euro!!

ja idd waarom zou het niet goedkoop kunnen. Ik heb mijn budget Behringer B2 een keer open geschroeft en er zitten welgeteld 2 weerstandjes in en een condensator. De rest is metalen behuizing (okee, er zit ook nog een grote ronde condensator in :D )

Arv

Origineel geplaatst door Arv
ja idd waarom zou het niet goedkoop kunnen. Ik heb mijn budget Behringer B2 een keer open geschroeft en er zitten welgeteld 2 weerstandjes in en een condensator. De rest is metalen behuizing (okee, er zit ook nog een grote ronde condensator in :D )

Arv

Ik heb een behringer B1 heb hem nog niet durven open schroeven.
Maar ik vind hem redelijk klinken.

Ik heb zelf de Samson C01 voor 65 euro gekocht, maar ik gebruik e'm eigenlijk nooit. Niet omdat ie slecht is ofzo, maar gewoon voor de heb gekocht zeg maar :D
Ik ben zowiezo niet zo'n zanger, maar het kan altijd handig zijn zo'n mic.

Superlux - ECO H 6 A

Schitterende condensator microfoon voor in de studio! Wat een lage prijs! Ongelofelijk!

Van: € 89,-
Voor: € 19,99

Bij Feedback dus . . .

Attachments

• c3vwzxjsdxgtzwnvx2g2ytm1mdm1mdcwzmzmzmzm.jpg
    c3vwzxjsdxgtzwnvx2g2ytm1mdm1mdcwzmzmzmzm.jpg
    8,9 KB · Bekeken: 99
'goldplated xlr connections;' -- haha

Origineel geplaatst door Virtual-Analog
Ik heb zelf de Samson C01 voor 65 euro gekocht, maar ik gebruik e'm eigenlijk nooit. Niet omdat ie slecht is ofzo, maar gewoon voor de heb gekocht zeg maar :D
Ik ben zowiezo niet zo'n zanger, maar het kan altijd handig zijn zo'n mic.
samsan c-01 >
>veel ruis
>man, als ik een kanon afschoot vlak erbij, gaf ie nog maar een zwak signaal. daar hou ik niet van. Ach misschien was ie wel defunkt.

Laatst gewijzigd:
Ik heb gisteren de Samson C03 onderworpen aan een test, en het ding is LOEPZUIVER, WEINIG RUIS en erg goed signaal. Ik heb ook even op internet diverse tests nagekeken en daaruit bleek ook dat de C01 niet zo goed is als de Samson C03

ik ben benieuwd naar zijn frequentie karakteristiek. Ik ben bang dat in het hoog dit beestje niet zo geweldig is? Daar zit em vaak de kneep: helderheid (en gevoeligheid natuurlijk).

Arv

man, als ik een kanon afschoot vlak erbij, gaf ie nog maar een zwak signaal. daar hou ik niet van. Ach misschien was ie wel defunkt.

Ach ja, voor die ene keer in het jaar dat ik iets wil opnemen voldoet ie prima, bovendien als ik echt een goede mic had willen hebben had ik wel iets meer geld voor een rode uitgegeven

Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Superlux - ECO H 6 A

Schitterende condensator microfoon voor in de studio! Wat een lage prijs! Ongelofelijk!

Van: € 89,-
Voor: € 19,99

Bij Feedback dus . . .

Bevalt deze mic. goed? Heeft iemand hier meer ervaringen mee want met deze prijs is natuurlijk helemaal niks mis.

Origineel geplaatst door DJ VasC
Bevalt deze mic. goed? Heeft iemand hier meer ervaringen mee want met deze prijs is natuurlijk helemaal niks mis.

je kan geluid opnemen.

voor 20 euro moet je niet nadenken, gewoon twee stuks kopen zodat je ook nog stereo kan opnemen.

(hij klinkt trouwens duurder dan ie is, maar dat is a) niet zo moeilijk en b) niet van belang! hallo! 20 euro!)

Origineel geplaatst door cyan_circle
je kan geluid opnemen.

voor 20 euro moet je niet nadenken, gewoon twee stuks kopen zodat je ook nog stereo kan opnemen.

(hij klinkt trouwens duurder dan ie is, maar dat is a) niet zo moeilijk en b) niet van belang! hallo! 20 euro!)

Daar heb jij een punt ;) Waarom heb ik hem eigenlijk dan nog niet besteld :stupid Daar is het nu eigenlijk wel een mooi moment voor

Bedankt!

dit is mijn eerste microfoon aanschaf...ik kan er niet echt over oordelen, maar het is wel zeer zuiver...ff ervaring opbouwen en dan later een rode kopen

Ik heb een NT 1 en zo'n cheape Superlux. Als ik ze moet vergelijken; Hoe ze klinken hangt een heel eind af van wat je er in stopt. Concreet: De Superlux heeft een beroerdere signal to noise ratio dan de NT-1 en niet een beetje, maar voor een brasmicrofoon van 20 eypo is 't ie perfect. Vergeleken met m'n Samson S 100 (geloof ik) dynamische mic is het een pareltje, heel heldere klank maar ja, het is dan ook een condensator... Als je over het algemeen behoorlijk volle muziek met niet al te veel dynamiek maakt kun je die Superlux gerust gebruiken voor een zanglijntje. Maar hadden we het eigenlijk niet over de Samson C 03? sorry...

Back