Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door gemmetje
kweenie hoor, maar iets zegt me dat 'n mic met ingebouwd filter niet helemaal jofel is.
Origineel geplaatst door C-Code
Volgens mij weet je niet waar je het over hebt
)Origineel geplaatst door Arv
ja idd waarom zou het niet goedkoop kunnen. Ik heb mijn budget Behringer B2 een keer open geschroeft en er zitten welgeteld 2 weerstandjes in en een condensator. De rest is metalen behuizing (okee, er zit ook nog een grote ronde condensator in)
Arv
samsan c-01 >Origineel geplaatst door Virtual-Analog
Ik heb zelf de Samson C01 voor 65 euro gekocht, maar ik gebruik e'm eigenlijk nooit. Niet omdat ie slecht is ofzo, maar gewoon voor de heb gekocht zeg maar![]()
Ik ben zowiezo niet zo'n zanger, maar het kan altijd handig zijn zo'n mic.
man, als ik een kanon afschoot vlak erbij, gaf ie nog maar een zwak signaal. daar hou ik niet van. Ach misschien was ie wel defunkt.
Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Superlux - ECO H 6 A
Schitterende condensator microfoon voor in de studio! Wat een lage prijs! Ongelofelijk!
Van: € 89,-
Voor: € 19,99
Bij Feedback dus . . .
Origineel geplaatst door DJ VasC
Bevalt deze mic. goed? Heeft iemand hier meer ervaringen mee want met deze prijs is natuurlijk helemaal niks mis.
Origineel geplaatst door cyan_circle
je kan geluid opnemen.
voor 20 euro moet je niet nadenken, gewoon twee stuks kopen zodat je ook nog stereo kan opnemen.
(hij klinkt trouwens duurder dan ie is, maar dat is a) niet zo moeilijk en b) niet van belang! hallo! 20 euro!)
Waarom heb ik hem eigenlijk dan nog niet besteld
Daar is het nu eigenlijk wel een mooi moment voorBevalt deze mic. goed? Heeft iemand hier meer ervaringen mee want met deze prijs is natuurlijk helemaal niks mis.