Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Het enige nieuwe dat ik kocht in 2017: Stylophone gen x-1 - beschouw 'm als een minder gamele korg monotron delay - hoeft niet jullie hottest synth te zijn
o ja, de A-01 is zeker ook verbazend als je 'm wat fx voert. maar telt die als 2017?
Wat was de hottest hardware synth van 2017? Suggesties, meningen, etc. welkom. Wel graag met een beetje onderbouwing.
Deepmind en de SE-02 de meest interessante nieuwelingen dit jaar omdat het geen voortborduren op oude eerdere modellen was.
.
??
Juno 60 / Minimoog
Daar heb je wel een punt ja ....
Ze hebben bij die 2 wel heel goed gekeken naar de eerder genoemde 2 klassiekers (althans...vind ik)
Ik vind Novation Peak wel één van de interessantste instrumenten van het afgelopen jaar.
De klank, mogelijkheden en interface spreken mij zeer aan.
Hier is er eentje in stock:Eigenlijk zou de titel moeten zijn wat de hottest synth v/h jaar is, die *nu* verkrijgbaar is.
Soms wil ik graag een synth in een winkel uitproberen alvorens te kopen, maar niet altijd. Maar dat maakt hem niet minder *nu* verkrijgbaar.Alle muziekwinkels van hier

Er zitten trouwens een hoop Belgen op Synthforum - "van hier" voor jou is niet "van hier" voor iedereen. Nationalisme is nergens voor nodig.